מדריך לרכישת צעצועי מין אונליין

כמה פעמים עברתם/ן בסמוך לחנות מין רציתם/ן להיכנס ומשהו עוצר בעדכם? כמה פעמים פינטזתם על צעצועי סקס שונים והחלטתם לא לרכוש אותו כי לא נעים ומה יגידו וכו'? היום יותר מתמיד ״הבעיות״ הללו של המבוכה ושל הדיסקרטיות בכל הקשור לצעצועי מין די נמוגו מהעולם תודות לחנויות מין המפעילות חנות אונליין.

חנות סקס אינטרנטיות דוגמת חנות המין סקס-פלאנט מאפשרת רכישה של צעצועי מין באופן דיסקרטי, יתרה מכך החנות מפעילה שירות מענה אנושי לכל שאלה העולה על רוחכם, בנוסף המשלוח נעשה באופן דיסקרטי עם מעטפות אטומות בלי רמזים שמדובר באביזר מין.

היום המגוון של צעצועי סקס הוא אדיר, אביזרי מין הופכים להיות הרבה יותר יעילים ומדיוקים ומביאים את המשתמש/ת לאורגזמות ושכרון חושים, המוצרים הזוגיים איתם משתמשים כמשחק זוגי הפכו להיות מרגשים יותר וחלק מהם ניתן להשתמש גם מחוץ לחדר המיטות ואף מחוץ לבית. להלן מספר צעצועי מין נבחרים

ויברטור

איך אפשר לדבר על תעשיית המין בלי להזכיר את הויברטור. אחד מהמוצרים המבוקשים כבר שנים, כמובן שאם הזמן השתכלל וישר קו עם טכנולוגיה מודרנית. ראשית חייו של הויברטור החלו עוד בשנות ה-80 של המאה ה-19, כאשר רופאים השתמשו במוצר כדי להרגיע נשים החולות בהיסטריה, המוצר נגוז כאשר החלו להשתמש בו בסרטים פורנוגרפיים וחזר בגאון ובעצמה בשלהי שנות ה-60 בעת מהפכת המין.

הויברטור מגיע בצורות שונות, לרוב מטרתו הייתה להסב עונג כאשר רוטט על הדגדגן, יכול לשמש כחוויה מינית אינדיבידואלית או כזוג לחיזוק האורגזמה שלה. היום הויבטורים יכולים להיות עם אפשרות לחדירה או חדירה אנאלית, ויברטורים עם שלט רחוק, ויברטור קומפקטי ועוד ועוד, מה שמביא אותנו למותג הבא.

רוקט פוקט

גם כן ויברטור אבל מודרני, אביזר מין קטן שיכול להיכנס לתיק או אפילו לארנק, לכיס ואף מגיע על שרשרת, לכן ׳פוקט׳. מונח ה׳רוקט׳ נובע מכך שהויברטור מהיר ועוצמתי מגיע עם מהירויות שונות עם ארבעה ראשים מתחלפים לגירויים שונים, הרוקט פוקט הוא צעצוע מין מוביל בתחומו, נהדר גם כמתנה לחברה.

ביצת רטט

אנחנו עדיין בצעצועי מין רוטטים, מתאים לזוג המעוניין במשחק מין, יכול לשמש כמשחק מקדים ולחמם את האווירה באופן כללי, ביצת רטט זו ביצה העשויה מסיליקון (לרוב) המגיעה עם חוט שמחובר לשלט, לעתים אף עם שלט אלחוטי.

את הביצה מחדירים לנרתיק והשולט/ת בשלט, אלו השולטים בעוצמות הרטט, לרוב ישנם מספר מצבי רטט שונים כדי להביא את המשתמשת לגירוי מיני עז.

סיכום

החוויה במשחק עם צעצועי מין מרגשת, אל תמנעו את ההתרגשות, את ההנאה ואת החוויה שיכולה למלא את חייכם בריגושים מיניים אינטימיים לכם כאינדיבידואלים או כזוג. חשוב שאת המוצרים רוכשים מקוריים.

בפעם הבאה שאתם מעוניינים להיכנס לחנות לצעצועי מין ומרגשים מובכים, פשוט הוציאו את הטלפון והיכנסו לחנות סקס-פלאנט אונליין ותהנו מהמבחר הגדול בארץ לצעצועי מין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here