כיצד תוודא שטבעת האירוסין שאתה רוכש מכילה יהלום אמיתי

רכישת טבעת אירוסין זהו דבר לא פשוט. כל גבר מעוניין לרכוש עבור בת הזוג שלו את טבעת האירוסין היפה והיוקרתית ביותר, אשר תרגש אותה ותשמח אותה. כמובן שכל גבר יודע שטבעת אירוסין היא טבעת שחייבת להכיל בה יהלום או מספר יהלומים. כאשר מתכננים לרכוש טבעת אירוסין עם יהלום, יש לעשות את כל מה שניתן על מנת לוודא שהיהלום אותו מכילה הטבעת הוא יהלום אמיתי. לא מעט גברים אשר רכשו טבעות אירוסין עם יהלום, גילו בשלב מאוחר יותר שהיהלומים שהוצגו בפניהם בטבעות האירוסין שרכשו כיהלומים אמיתיים, הם יהלומים מזויפים.

יהלומים מזויפים ופגומים

תופעת היהלומים המזויפים היא מגיפה של ממש. אולם, מלבד היהלומים המזויפים, ישנה מגפה נוספת שקיימת בתחום אשר כרוכה במכירת יהלומים פגומים. מדובר על יהלומים אשר עברו טיפולים כאלו ואחרים על מנת להסתיר את הפגמים שבהם. הסתרת הפגמים מאפשרת לבעלי חנויות תכשיטים או לאדם פרטי המציע למכירה תכשיטי יהלומים, למכור את טבעות האירוסין המכילות את היהלומים הפגומים במחיר שאיננו מותאם לשווי היהלום הפגום. הפגמים המדוברים יכולים להיות חריצים, שריטות, סדקים ועוד אשר לעיתים בלתי ניתן להבחין בהם, אך קיומם ביהלום מפחית בערכו.

כיצד תמנע מרכישת טבעות אירוסין עם יהלום פגום או מזויף

לא מעט פעמים היהלומים הפגומים או המזויפים הם יהלומים אשר נרכשים בחנויות לא מספיק מוכרות או דרך אנשים פרטיים. אותן חנויות או אותם אנשים מבטיחים לאנשים המעוניינים לרכוש מהם טבעות יהלום כי מדובר ביהלום אמיתי ואיכותי. כלומר, מה שיקרה זה שאתם תרכשו טבעת בעלת יהלום פגום או מזויף במחיר מופקע אשר איננו שווה את הטבעת. על מנת למנוע את עגמות הנפש הזאת, כל שעליכם לעשות זה פשוט לפנות לחנויות תכשיטים בעלות שם ומוניטין בתחום תכשיטים בכלל וטבעות אירוסין בפרט. מכיוון שהפגמים המופיעים על יהלום פגום אינם ניכרים לעין באופן מידי, הרי שיתכן שלאחר כמה שנים הפגמים יופיעו על היהלום אך כבר לא תוכלו להוכיח כי היהלום נרכש פגום. לכן, אין ספק שכדאי להימנע מרכישת טבעות אירוסין בעלות יהלום מאנשים או חנויות לא מספיק מוכרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here