188

במקרה של גירושין עם ילדים, איך אני יכול לוודא שזכויותיי נשמרות

כל הזוגות חולמים על כך שהם יחיו באושר ועושר לנצח נצחים. אך הסטטיסטיקה לא משקרת, בישראל אחד מכל שלושה זוגות צפוי להתגרש, מה שמוביל אותנו למצב בו בני הזוג יצטרכו לקבל החלטות קשות בתקופה של משבר ביחסים, כשלרוב גם מעורבים ילדים בעניין. על מנת לפתור את כל המחלוקות על הצד הטוב ביותר מומלץ לפנות למגשרת גירושין מוסמכת ומנוסה אשר יכולה לסייע לבני הזוג בשמירה על דיון מכובד, ראוי והוגן למען טובת כל הצדדים המעורבים בסיפור. המגשרת תוכל להרגיע את הרוחות, מדובר במומחית בעלת הכשרה ייעודית למקרים שכאלו, שעזרתה יקרה מפז.

הגישור לא צלח ואני חושש כי לא אצליח לשמור על זכויותיי, למי עליי לפנות?

במקרה וניסיונות הגישור לא צלחו, כנראה שהעניין השאיר את המצב על כנו ובמקרים מסוימים אף החמיר את היחסים בין בני הזוג, מה שעלול להוביל למקרים קשים כמו ניסיונות נקמה שעלולים לפגוע בבני המשפחה, בילדים המשותפים וכן להביא את בני הזוג לפתחו של בית המשפט עקב תביעות בנושאים שונים. לכן, במקרים שכאלו מומלץ לנו להיעזר בשירותיו של עו"ד גירושין ותיק ומקצועי שייתן לנו מענה משפטי מקצועי מלא וליווי אישי לכל אורכו של ההליך המשפטי.

באילו נושאים יכול לסייע לי עורך דין המתמחה בדיני הגירושין

עורך דין המתמחה בדיני משפחה ובכלל ובדיני הגירושין בפרט, יוכל לעזור לנו במגוון של סוגיות כגון תשלומי דמי מזונות, חלוקת זמני שהות והוראות הקשורות לאופן גידול הילדים, חלוקת רכוש משותף וכדומה, כל זאת על מנת לוודא שנשמור על זכויותינו במהלך הליך הגירושין. אחד הנושאים בו ניתן לקבל סיוע משפטי מקצועי הינו תחום הגדלת מזונות בו פעמים רבות מדובר במקרה בו השתנו הנסיבות שבגינן נקבעו דמי המזונות המקוריים, כגון רמת ההשתכרות או צרכי הילדים המשותפים. מקרה נוסף בו ניתן לבקש את הגדלת דמי המזונות הוא במקרה של שינוי דרמטי במצב רפואי. כמו"כ, במקרים המתאימים ניתן לדרוש הפחתת מזונות. מומלץ להסתייע בשירותיה של עורכת דין מוסמכת ומנוסה המתמחה בכל הקשור לנושא המזונות. המוטו של עורכת הדין הילה ויינטרוב הוא "גירושין לא חייבים להיות עסק מלוכלך, אני יודעת איך עושים את זה נכון". עו"ד ויינטרוב היא מומחית בתחום דיני משפחה וגירושין וכן מגשרת מוסמכת, ותשמח לסייע לכם במהלך תקופת הגירושין המטלטלת, ולתת מענה לצרכים המשפטיים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here