תקלה במשאבת הביוב? פנה למומחים לשיפוץ משאבות וחסוך זמן וכסף!

תקלה ובעיות בפעולה של משאבת ביוב היא עניין לא נעים- במקרים רבים המשמעות של תקלה כזו היא שיבוש מוחלט של החיים בבית, תפקוד העסק או העבודה במפעל, ובמקרים הגרועים גם נזקים עצומים למבנה בו מותקנת המשאבה ולסביבה כתוצאה מהצפה ומהשבתת מערכת הניקוז.

בחברת דודי מערכות מים ומשאבות, החברה המובילה בארץ לתחזוקה ושיפוץ משאבות, מסבירים כי משאבות מים וביוב הם חלק קריטי בכל מערכת מים וניקוז בכל מבנה, ולכן חשוב לרכוש ולהתקין מערכת משאבות איכותית, לתחזק אותה על ידי צוות מקצועי ולבצע החלפה או שיפוץ של המשאבה לפני שקורית תקלה.

מה עדיף – לרכוש משאבת ביוב חדשה או לשפץ את הישנה?

כל המומחים העוסקים בתחום משאבות המים והביוב מסכימים כי חשוב ביותר לרכוש ולהתקין משאבת ביוב איכותית ואמינה מתוצרת חברה מובילה- המשאבות אמורות לפעול בעומס גבוה, ללא תקלות והפרעות במשך שנים רבות. כאשר מגיע הרגע ואי אפשר להסתפק בתחזוקה שוטפת או תיקון מקומי קטן על מנת להתגבר על בעיה קיימת (כמו ירידה בספיקת המשאבה), אין ברירה אלא להחליפה- וכאן קיימות שתי אופציות: לרכוש משאבה חדשה ואיכותית (שעולה כסף רב- אל תסתפקו במשאבה זולה ולא אמינה!), או לשפץ את המשאבה הקיימת.

המומחים של חברת דודי מערכות ומשאבות מים מסבירים כי משאבה משופצת תעבוד שנים רבות ללא תקלות ובצורה שוטפת כמו משאבה חדשה, ובעלות נמוכה באופן משמעותי. לשיפוץ המשאבה הקיימת גם יתרונות נוספים, כמו התאמה לצנרת הקיימת ולרשת החשמל- אין צורך לבצע חיבורים חדשים ויקרים.

איך מתבצע שיפוץ של משאבות ביוב?

שיפוץ משאבת ביוב הוא תהליך טכני מורכב הדורש התמקצעות, היכרות עם המערכות ובית מלאכה מקצועי עם מומחים בעלי ניסיון. פירוק המשאבה אינו דבר פשוט בדרך כלל- יש לנקז את הקווים, לשאוב את המיכלים הקיימים, לנתק את החשמל ורק אז ניתן להעביר את המשאבה הישנה לתיקון (ניתן להרכיב משאבה משופצת אחרת או זמנית עד להשלמת השיפוץ).

בבית המלאכה מפורקת המשאבה עד לבורג האחרון, חלקים בלויים וישנים (כמו אטמים, גומיות ומסננים) מוחלפים בחלפים מקוריים חדשים, כל חלק קטן עובר ניקוי יסודי באמצעים מיוחדים, ובסופו של דבר מורכבת המשאבה המשופצת במקומה המקורי ועוברת בדיקות תפעול ותקינות יסודיות.

ביצוע החלפה ושיפוץ מתוכננים למשאבות ביוב

אנשי המקצוע בתחום ידעו להעריך לאחר בדיקה מה מצבה של המשאבה ומתי היא מתקרבת לסוף חייה, ויוכלו להמליץ ולתכנן יחד אתכם החלפה של משאבת ביוב ישנה כך שימנע נזק, שיבוש או השבתה של שגרת החיים והפעילות בעסק או באתר בו היא מותקנת.

בכל מקרה, גם אם נתקלתם בבעיה פתאומית ואתם זקוקים לתיקון או שיפוץ מיידיים, פנו למוקד השירות של חברת דודי מערכות ומשאבות מים (בטלפון או דרך אתר האינטרנט), קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית וצוות המומחים של החברה יצא בדרכו אליכם לספק פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here