מדריך לטיפול בנשירת שיער

נשירת שיער היא נחלתם של גברים ונשים רבות ורבים, מדוע השיער שלנו נושר? מהן הדרכים להתמודד עם נשירת שיער ומה עושים כאשר נשירת השיער כבר בשיאה?

מדוע יש נשירת שיער?

נשירת שיער טבעית של עד כ-100 שערות ביום היא טבעית ואין שום סיבה לדאוג שיש בה משהו חריג והיא לא גורמת להתקרחות. נשירת שיער חריפה יותר כבר יכולה להעיד על איזושהי התחלה של תהליך התקרחות.

נשירת שיער קיימת גם אצל גברים וגם אצל נשים, והסיבות לה מגוונות. אחד הגורמים החזקים לנשירת שיער הוא גנטיקה. מעבר לגנטיקה, ישנן עוד סיבות לנשירת שיער, אשר חלקן קשורות לגורמים פיזיולוגיים – למשל תזונה, חלקם לגורמים הורמונאליים וחלקם לגורמים פסיכולוגיים כמו תקופות מאוד לחוצות או חרדה רבה.

נשירת שיער – מדריך לטיפול בבעיה:

כאשר מזהים התחלה של התקרחות גברית ישנן מספר אפשרויות טיפול –

  • הדרך הראשונה היא לקיחת כדורים. הכדורים בדרך כלל פועלים לדיכוי ההורמונים האחראיים על נשירת שיער. טיפול הורמונאלי נגד נשירת שיער בדרך כלל נפוץ אצל גברים ולא אצל נשים.
  • תכשירים מסוימים התורמים להאטה של נשירת השיער- תכשירים האלו מחזקים את שורשי השערה. חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום לפני התחלת הטיפול  התרופתי וטיפול באמצעות תכשירים, כיוון שטיפול לא נכון לא רק שלא יאט את נשירת השיער אלא עשוי גם להגביר אותה. חשוב עוד יותר לדעת כי התכשירים שמתאימים לגברים אינם בהכרח מתאימים לנשים, ולשם התאמה חשוב ייעוץ עם בעל מקצוע.
  • טיפולים טבעיים- מי שחושש מתופעות הלוואי של התרופות, רצוי שידע כי ניתן למצוא פיתרון לנשירה גם בעזרת תוספי תזונה וויטמינים המותאמים למטופל על ידי איש מקצוע בהתאם למצבו הבריאותי: חומצות אמינו המכליות גופרית, מינרלים, ויטמינים ויסודות קורט- אלו עוזרות בבניית ותחזוקת זקיק השיער, ג'לטין העוזר גם לחיזוק הציפורניים, ויטמין E, חומצה פולית ועוד רבים.
  • תוספת שיער במקרה של נשירת שיער- לעתים קרובות נשירת השיער כה רבה עד שחלקים ממנו או אזורים שלמים מקריחים. כאשר ישנו דילול רב של השיער או התקרחות של ממש, מומלץ לבדוק אפשרות של תוספת שיער. תוספת שיער אשר נעשית במקום מקצועי ואמין מתאימה לגברים ונשים ויכולה להחזיר אתכם עשר שנים אחורה מבחינת המראה.

תוספת שיער טובה אינה פוגעת באיכות השיער אשר קיים על הראש, היא נראית טבעית (ועשויה משיער טבעי) ועם טיפול נכון היא מחזיקה לאורך זמן. אין טעם להישאר עם שיער דליל או עם קרחות ולהתבייש במראה שלכם – תוספות שיער הן פתרון מצוין בעל מראה טבעי.

לסיכום

גברים רבים ונשים רבות סובלים מנשירת שיער, כתוצאה ממגוון סיבות וגורמים, אשר לא על כולם יש להם שליטה. טיפול בנשירת שיער יכול לכלול תרופות, תכשירים, תוספי תזונה, מינרלים ועוד פתרונות. אפשרות נוספת אשר קיימת עבור מי ששיערו כבר דליל מאוד או שמצבו מתקדם מאוד ויש לו קרחות היא תוספת שיער, תוספות שיער מתאימות הן לגברים והן לנשים ומעניקות מראה צעיר של שיער שופע ובריא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here