מדריך : איך לבחור מוביל להובלת דירה

כשמגיעה עונת ההובלות בוודאי תרצו לעשות זאת עם האנשים הנכונים שבזכותם תגיעו בשלו וללא תאונות מיותרות לתכולה שלכם, ליעד החדש. כשאתם מחפשים מוביל להובלת דירה בוודאי תשאלו חברים ומשפחה ותבקשו המלצות שונות, ומכל המידע שתקבלו תצטרכו להחליט כיצד לבחור את המוביל שלא יגרום לכם לעבור את היום החשוב בחשש מפני הפתעות לא נעימות.

איך מבקשים המלצות?

נכון שאנחנו סומכים על הניסיון של אנשים מוכרים לנו יותר מאשר על אחרים, אבל עדיין אנחנו צריכים לבחור ולמיין בין כל ההמלצות משום שלא כולן משרתות אותנו באותה מידה. בדקו מה שאתם שומעים ושאלו לפרטי פרטים על מה ההמלצה הם על המחיר האם על אריזה והובלה בטוחה? האם מדובר באנשים נחמדים אבל לא כאלה שעושים את העבודה כמו שצריך אבל לפחות הם מנומסים?

כמו כן, וזה הכי חשוב למי שיש לו תכולה לא שגרתית – האם הם מצוידים בכל מה שנדרש כדי להוביל את הפסנתר או המקרר הכבד והענק שלכם? האם יש להם דרישות מיוחדות למקרה שהדירה שלכם לא נגישה בקלות? בדקו עם הממליצים בדיוק מה הובילו וכמה התכולה שלהם דומה לשלכם. רק כך, אומרים מומחי חברת הובלות בוריס ומיכאל, תוכלו לדעת כמה ההמלצה נכונה לכם.

מה עוד לבדוק אצל המובילים?

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על המובילים הוא האמינות שלהם ועד כמה הם אחראים לשירות שהם נותנים. למרות שברור שאף אחד לא מתרשל בכוונה יש מקרים שבהם הובלת דירה אינה מתבצעת כפי שמצופה. במקרים כאלה יש מקום לדרוש פיצוי מהביטוח על כל נזק שנגרם לתכולה או לדירה. חברות שמציעות מחיר נמוך במיוחד יכולות לעשות זאת רק אם אינן משלמות ביטוח ולכן העלות אינה מגולמת במחיר שמוצע לכם. כשאתם מבקשים הצעת מחיר בקשו לדעת כמה פיצוי תקבלו על התכולה שניזוקה וכך תוכלו לדעת אם יש להן ביטוח. הובלת דירות מחייבת מקצועיות ואמינות ועל זה אסור להתפשר.

מיומנות וניסיון

מיומנות המובילים יכולה להתבטא במהירות האריזה ובצמצום אריזות וזה יכול להתבטא במהירות שבה מעמיסים את המשאית ופורקים אותה. כמו כן, ניסיון הוא גם לעת בדיוק כיצד לגשת לבית שלכם גם כאשר יש דרישות מיוחדות או מגבלות כמו היעדר מעלית או בית שנמצא במדרון וקשה לגישה. יש לא מעט דרישות שיכולות להיות לכם שמוביל דירה חייב לענות עליהן, ורק אם תבררו בכל זאת עם המובילים תוכלו לדעת לפי התשובות שלהם כמה הם הולכים לקראתכם ומנדבים מידע. חשוב לומר שלא צריך לחכות לרגע האחרון וליום ההובלה עצמה כדי לסגור את כל הפרטים. חובה לסגור הכל מראש ולקבוע בדיוק מה משלמים ועל מה, לספור את כל הרהיטים והארגזים ולהכין רשימה. כמו כן, יש לעדכן את המובילים מראש בכל קושי של הובלה רגילה למקרה שיצטרכו להביא מנוף או רמפות מיוחדות לכך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here