מדריך לאריזת מתנות
קרדיט PIXABAY

פריט האריזה הפרקטי ביותר הוא שקיות ניילון גדולות למעבר. שקיות אריזה מפלסטיק הן פריט חובה לכל מעבר דירה בשל השימוש המגוון שהן מציאות, העלות הנמוכה וקלות השימוש שלהן. ניתן לארוז בשקית ניילון בגדים, טקסטיל וכל דבר אחר שאינו כבד או עדין במיוחד. שקיות האריזה עשויות בדרך כלל מניילון עמיד וחזק מאוד, מה שמאפשר לכם לצמצם עלויות על ארגזים להובלה על ידי החלפתם בשקיות אלו במקום.

שקיות לאריזה מניילון – אפשרות אריזה מושלמת

שקיות אריזה מניילון יכולות לסייע לכם בכל הנוגע לאריזה מדויקת ומתוכננת, אם אתם מחפשים לזרז את תהליך האריזה ברחבי הבית לפני המעבר שלכם. לשימוש בשקיות יש פוטנציאל להפחית מאוד את זמן האריזה על ידי ביטול הצורך בפתיחה וסגירה מתמשכת של קרטונים.

ולא רק למעברי דירה ושימוש אישי, שקיות אלו בעלות יתרונות רבים גם עבור עסקים. בדומה לקופסאות קרטון ממותגות המציגות את שם החברה וסמלה, שקיות מניילון מעוצבות וממותגות יעניקו לכם את ההזדמנות לשווק את העסק שלכם בצורה מוצלחת. השקיות הן כלי שיווקי נהדר בגלל העיצוב שלהן, שהוא גם מושך את העין וגם בלתי נשכח לקהל היעד שלכם.

שקיות הניילון – אפשרות חסכונית

שקיות הניילון הן אופציה מצוינת לאריזה. הסיבה מאחורי זה היא שהן מציעות תמורה נהדרת לכסף, ניתנות להתאמה אישית מבחינת גודל ועיצוב, וניתן להזמין כמות גדולה שלהן במחיר משתלם. על מנת להבטיח שכל אריזה שתעשו עם שקיות הניילון תהיה ברמה הגבוהה ביותר, חברת ג.כ. שיווק כלפון בע"מ שמחה לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם את השקיות האיכותיות ביותר. בנוסף לשקיות, החברה מציעה מגוון רחב של אפשרויות אריזה כגון: ניילון בועות, ניילון נצמד, מסקינג טייפ, קרטונים ועוד.

סוגים שונים של שקיות אריזה מניילון

חשוב לבחור שקיות לאריזה בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם, כאשר ניתן להתבסס על גורמים חשובים, כגון:

  • גודל- הגודל של השקיות חשוב מאוד. למטרות אריזה, עלינו להשתמש בשקיות גדולות למוצרים גדולים ובשקיות קטנות יותר לקטנים. יש לכם שתי אפשרויות: או לרכוש מגוון גדלים כדי להתאים למגוון הגדלים של הפריטים שלכם, או לבחור רק בשקיות גדולות שיתאימו לכל הפריטים שלכם.
  • עובי השקית- אחת הדרכים שבהן נבדלות שקיות הניילון אחת מהשנייה היא בעובי שלהן. שקיות עבות הן מתאימות יותר עבור פריטים מגושמים או חדים.
  • שקית אטומה או שקופה- ישנן שתי אפשרויות לאריזה: שקיות אטומות או שקיות שקופות. יש אנשים שאוהבים שקיות שקופות שמאפשרות לראות את תחולת השקית בבירור, בעוד שאחרים רוצים שקיות אטומות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here