קרדיט CANVA

לקוחות רבים שואלים לעתים קרובות את השאלות "מה השימושים של הדפסה בתלת מימד?", אבל האם אנחנו יודעים מה זה הדפסת תלת מימד באמת? עם הופעתן של טכנולוגיות הדפסת תלת מימד מחיר סביר ופיתוח טכנולוגיות המידע המודרניות, התפשטות טכנולוגיית המחשב, כל אדם יכול " לעשות" את המוצר שהוא צריך, למשל מודל של הבית העתידי, כדי להפוך למעצב תעשייתי. הוא יכול לעצב וליצור בזמן הקצר ביותר האפשרי, וכך לגלם את רעיונותיו וחלומותיו לא רק בצורה של רישומים, דיאגרמות, הערות שוליים ומפות, אלא גם בצורה של אבות טיפוס, פריסות ודגמים. חברת AMP  לקחה על עצמה את היוזמה לשמש לפלטפורמה המאפשרת לכל אחד ואחת ליצור את הדגמים שהוא מעוניין בהם ביצירות תלת מימד, וכל זה במחיר נוח ומשתלם.

הדפסת תלת מימד מחיר וחומרי גלם

קודם כל, נציין כי עבור הדפסת תלת מימד מחיר עבור חומרי הגלם הוא זה שגם קובע את המחיר הסופי של תוצר שלכם. הדפסת פלסטיק תלת מימדית היא אחת מטכנולוגיות האב-טיפוס המהיר הקיימות כיום. בבחירת ציוד להדפסת תלת מימד, הציבו בפניכם מטרה ברורה –כדי לבחור את הציוד וחומרי הגלם המתאימים ביותר עבור הדפסת מוצרים ממודלים תלת מימדיים. אם אתם מעוניינים בהדפסת מוצרים שיכולים לשמש לא רק למטרות הדגמה או תבניות, אלא גם כדי שמוצרים יוכלו להחליף חלקים, להיות אבות טיפוס, פריסות, מארזים ועוד. לכן, הדפסה תרמופלסטית (ABS) היא הפתרון השימושי ביותר עבורכם. עם השימוש בטכנולוגיה זו, המוצרים המתקבלים די חזקים ועמידים.

אז מה טוב בפלסטיק?

אנו מוקפים במוצרי פלסטיק רבים, החל ממוצרי צריכה ועד חלקי מכונות, מנגנונים, כלים, מכשירים ועוד. הפלסטיק כל כך מבוסס בחיינו שכבר קשה לדמיין שלפני כמה עשורים הרבה דברים מוכרים לנו היו עשויים מתכת, עץ ועוד. אז למה נבחר בפלסטיק? סביר להניח שבגלל העובדה שקל לייצר ממנו ייצור המוני, כלומר, נוצרת תבנית או משהו דומה וניתן לייצר במפעל מספר אינסופי של חלקים/מוצרים במינימום עבודה, משאבים, אנרגיה בהתאם לתבנית זו. בנוסף, פלסטיק קל לעיבוד וניתן לקבל ממנו כמעט כל צורה, בניגוד לחומרים אחרים. אם אתם מחפשים הדפסה של מספר תבניות או מוצרים תלת מימדיים, צרו קשר עם חברת AMP המתמחים בהדפסות תלת מימד והם ישמחו להתאים עבורכם את חומרי ההדפסה המשתלמים ביותר. צלצלו אלינו > 02-5805800

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here