קרדיט Canva

היום יש יותר ויותר אנשים שהם צליאקים או בעלי רגישות לגלוטן. יש גם רבים המעדיפים להפחית בגלוטן ככל האפשר. לכן, באירוח יש לקחת בחשבון גם את העניין הזה ולתת מענה לאורחים אלה.  אספקת מגשי אירוח ללא גלוטן היא דרך קלה לתת מענה לצרכים של אורחים אלה ולהראות להם שאכפת למארחים מבריאותם ורווחתם.

יצירת מגשים אלה היא אפשרית אך כמובן שיש בכך עבודה. מתחילים בבחירת מגוון חטיפים ומשקאות ללא גלוטן בטוחים וטעימים, כגון עוגיות ללא גלוטן, פופקורן ומיצי פירות. שמים לב לתוויות ובודקים אם יש מקור פוטנציאלי לגלוטן, כגון עמילן חיטה או תמצית מאלט. בנוסף, ניתן להציע לחם או קרקרים ללא גלוטן, יחד עם ממרחים כגון ריבה או חמאת בוטנים, כדי לספק אפשרות לחטיף משמעותי יותר, ועוד מגוון ירקות ופירות לפי העונה. אפשר גם להזמין מגשי אירוח מוכנים ממאפיה או בית קפה המתמחים בכך ולדעת שכל המרכיבים הם נטולי גלוטן וגם טעימים.

טעים ומזין

מעבר לכך שישנם רבים שצריכים או מעדיפים לשמור על תפריט ללא גלוטן, גם אחוז הטבעונים הולך וגדל. כך, הכנת עוגות לאותם אנשים הופכת ללא פשוטה. עוגה טבעונית ללא גלוטן חייבת להיות  ללא כל מוצרים מן החי וללא מרכיבים המכילים גלוטן. זוהי אלטרנטיבה טעימה ומזינה לעוגות מסורתיות, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית עבור אנשים עם הגבלות תזונתיות או כאלה שמודעים לבריאות. לעוגה כזאת ישנם מספר יתרונות, היא מתאימה יותר עבור אנשים עם הגבלות תזונתיות, בריאה יותר בשל היעדר מוצרים מן החי וגלוטן, וטובה יותר לסביבה. זוהי גם אפשרות מצוינת למי שמחפש להפחית את צריכת הסוכר שלו, שכן מתכונים רבים של עוגות טבעוניות ללא גלוטן משתמשים בממתיקים טבעיים כמו סילאן תמרים או סירופ מייפל במקום סוכר מזוקק.

אפשרויות הכנה קלות ובריאות

הכנת עוגה טבעונית ללא גלוטן  דורשת רק כמה מרכיבים פשוטים. החל בבחירת קמח נטול גלוטן כמו קמח שקדים או קמח שיבולת שועל עם חומרי התפחה טבעיים ותבלינים. הוספת אלטרנטיבה חלבית טבעונית כמו חלב שקדים או חלב קוקוס, יחד עם ממתיק טבעי, ולבסוף מוסיפים  כל חומר טעם וריח אהובים, כמו תמצית וניל או אבקת קקאו, ולפנינו עוגה טעימה ובריאה. לא פלא אם כן שהיא הפכה פופולארית יותר ויותר, ואנשים רבים יכולים ליהנות מקינוח נטול רגשות אשם שהוא גם טעים וגם מזין. כמובן שישנם האתגרים בעוגות טבעוניות ונטולות גלוטן כמו מרקם הבצק ובכלל האפשרויות העומדות לרשות המכינים כדי ליצור מגוון רחב של עוגות. לכן,  אם ברצונכם ליהנות ממאפים טעימים ובריאים, ממגשי אירוח טעימים ומזינים, ומעוד קינוחים ומאפים מעוררי שמחה וטעם ערב לחיך, אנא התקשרו לבית קפה Breadberry באור יהודה בטלפון: 03-9621955 וההנאה ודאית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here