קרדיט לתמונה: freepik.com

כאשר אתם בונים את הבית האידיאלי שלהם, לעיתים קרובות מתעלמים מהדלת הפנימית. עם זאת, דלתות לפי מידה הן אחת ההחלטות המכריעות ביותר שתקבלו בזמן עיצוב הבית. אל תדחו את ההחלטה הזו לסוף. במקום זאת, עשו את כל החישובים והתאימו את דלתות הפנים לא רק לעיצוב הבית אלא גם למידות הפתח והחדר. אתם תמצאו אין סוף גוונם וסוגים לדלתות פנים, לכן חשו בלדעת איך לבחור את הדלת המתאימה ביותר, לא רק לפי עיצוב, אלא ם לפי המידות.

בעת בחירת דלתות לפי מידה, תחילה בחרו באסתטיקה

פתח הכניסה הוא המקום הראשון להתחיל בו כאשר מנסים ליצור סגנון עיצובי אחיד ומיוחד לשאר חלקי הבית, כך שהדלתות מחברות בין העיצובים של שאר החדרים. אם הדלת היא הדבר הראשון שרואים האורחים, לפיה הם יכולים להבין את הסגנון העיצובי המועדף עליכם. ניתן להשתמש במגוון דלתות לפי מידה, עם עיטורים וגילופים, כדי לספק טקסטורה נוספת לדלתות הפנים.

חשבו על המיקום והגודל של הדלת

ייתכן שגודל דלת אחד לא תמיד מתאים לכל פתח. גודל שגוי של דלת לפתח יכול להוביל לבלאי מהיר או לגרום לכך שהדלת לא תיסגר לגמרי, ושניהם ידרשו יותר זמן וכסף לתיקון. אם אינכם מנוסה בבנייה או בשיפוץ, זה האינטרס שלכם לנות לאיש מקצוע כדי להבטיח תוצאה איכותית של התקנת הדלתות. חשוב לקחת מידות מדויקות כאשר אתם מזמינים דלתות לפי מידה. איש מקצוע מומחה יכול לסייע במדידה ובהחלטות פונקציונליות כמו בחירת דלת שמשתמשת במערכות הזזה או ציר.

קריטריונים נוספים לבחירת הדלת המתאימה

יש כמה שיקולים שכדאי לעשות לפני רכישת דלתות פנים לפי מידה:

  • סוג של דלת- דלתות צירים ודלתות הזזה הן שתי האפשרויות העיקריות לדלתות פנים. לאחר שהפתח הוכן כראוי, ניתן להתקין בקלות את הדלתות שהזמנתם.
  • גודל/מדידה- בעת התקנת דלת פנימית חדשה או החלפת דלת ישנה, יש חשיבות מכרעת לגודל וצורת הפתח. כאשר רוכשים דלתות לפי מידה חשוב להקפיד על התאמה מושלמת של מידות הדלת.
  • פתיחת הדלת- בעת בחירת הדלת החדשה חשוב לראות הם צורת הפתיחה הישנה התאימה לחלל, או שאולי כדאי להחליף את כיוון הפתיחה או אופן הפתיחה של הדלת, כדי לנצל את החלל בצורה הטובה ביותר.
  • צבע הדלת וחומר הייצור- זה הזמן והמקום להחליט גם על צבע הדלת, על סגנון עיצובי, ועל חומר הייצור. האם אתם רוצים דלת עץ קלאסית, דלת משולבת עם חלונות זכוכית או אולי מתכת עם מראה מובנת? כאשר את מזמינים דלת לפי מידה, אל תשכחו להגשים את החלומות שלכם בנוגע לדלתות שאתם רוצים לראות בבית שלכם.

דלתות: איך לבחור אותן לבית שלכם?

כפי שראיתם, דלתות הפנים הנכונות לבית שלכם עשויות להיבחר על סמך העדפות אסתטיות, אילוצים כספיים ודרישות פונקציונליות. זכרו שדלתות מסוימות, כגון דלתות הזזה מזכוכית, מתאימות יותר לחדרים מסוימים מאשר לאחרים. חשוב לבחור עיצוב המתאים לסגנון הכללי של הבית. דלתות הן אלמנט עיצובי מרכזי, אז התייעצו עם חברת דלתות בכר כדי לבחור את הדלת המתאימה ביותר לבית שלכם. דלתות בכר לא רק מביאים עבורכם את המגוון הגדול ביותר של דלתות פנים, אלא גם דואגים לכם למשלוח מהיר עד פתח הבית, שם תוכלו להתקין את הדלת החדש שלכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here