קרדיט - Pixabay

פעם שאלתם את עצמכם איך מטף כיבוי אש עובד? הרי כולנו מכירים אותו מכל מקום. הוא מלווה אותנו בכל מבנה אליו אנחנו נכנסים והוא נמצא שם ברקע כאילו כל הזמן. אבל עד שאתם לא הופכים בעלי עסקים בעצמכם. עד שאתם לא צריכים לענות על דרישות החוק ולהקפיד על בטיחות באש, הרי שאתם לא באמת תדרשו להבין בנושא הזה. עכשיו אנחנו רוצים להגיד מראש כי אתם באמת לא חייבים להכיר את כל הפרטים. בהמשך נדבר על תפקידם של אנשי המקצוע בעיצוב המרחב של בית העסק כדי לשמור על הביטחון שלכם, של הלקוחות והעובדים. אבל לפני זה, נסביר מה זה מטף כיבוי אש. מדוע הוא הפך פופולארי כל כך בשנים האחרונות ואיך הוא יכול למנוע משריפות להמשיך להתפשט. קדימה, המשיכו לקרוא ממש עכשיו.

אז מה זה מטף כיבוי אש

אז באמת, כאמור, כולנו מכירים אותו ועם זאת, נערוך היכרות קצרה. מטף כיבוי אש עשוי מיכל גדול ואדום, בתוכו יש כמות יפה של גז. הפיה של הבקבוק עשויה כך שכאשר משחררים את הנצרה ולוחצים על הידית, הגז או כל חומר אחר, בין אם זה אבקה או קצף, תלוי בסוג של אותו מטף כיבוי אש, הוא יוצא בצורה מרוכזת וממוקדת. כך, בעזרת אותו חומר אנחנו יכולים לחנוק את האש, למנוע ממנה ליהנות מחמצן נוסף וכך, היא מפסיקה להתפשט.

מטפים שונים יכולים לכבות שריפות הנגרמות מגורמים שונים. לצורך העניין, מטף כיבוי אש במפעל בדרך כלל יעבוד על בסיס טכניקה מסוימת בעוד מטף המיועד למסעדה עובד קצת אחרת. עלינו להבין כי הגורם לשריפה משפיע על הטמפרטורה אליה היא יכולה להגיע ולכן, אנחנו צריכים להתאים את הציוד שלנו לסיכונים האפשריים באותו בית עסק. כאמור, אתם לא חייבים להכיר את כל הפרטים ולהבין בהם. אנשי מקצוע מנוסים ישמחו לייעץ לכם ולהציע לכם את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם.

עכשיו הזמן לקבל החלטה

חברת 'שלהבת' כיבוי שריפות בע"מ ממתינה רק לכם. לפרטים ומידע, אנחנו פה , בטלפון ודרך האתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here