קרדיט Pixabay.com

כבעל עסק או מנהל, אתם מבינים ששירותי IT מעולים נחוצים כדי לשמור על ביצועי שיא עבור העסק שלכם. מה שאתם אולי לא מודעים אליו הם כל אפשרויות שירותי IT לעסקים הקיימים היום בשוק, שהעסק שלכם יכול לנצל. כשמפרטים דוגמאות לשירותי IT, אנשים רבים יחשבו על עדכוני תוכנה והסרת וירוסים. עם זאת, שירותים אלה רק מגרדים את פני השטח של אלה הזמינים עבור העסק שלכם. המונח "שירותי IT" מתייחס ליישום של מומחיות עסקית וטכנית כדי לאפשר לארגונים יצירה, ניהול ואופטימיזציה של מידע ותהליכים עסקיים או גישה אליהם. אפשרויות שירותי ה-IT הזמינות לעסקים הן רבות ויכולות להשתנות בהתאם לצורך של הארגון.

שירותי IT לעסקים הנפוצים והנחוצים לשנת 2022

ישנם מספר שירותי IT לעסקים נפוצים אשר הכרחיים עבור כל עסק. אילו גם השירותים המוכרים על ידי רוב בעלי העסקים:

שירותי ענן– שירותי ענן עוזרים לעסקים למנף את היתרונות לפי דרישה של האינטרנט עם ספק שירותי ענן. הענן יכול להחליף את הצורך בשרתים מקומיים בהשקעה מועטה. שירותים אלו מושכים את רוב בעלי העסקים בשל קלות השימוש, יכולת הרחבה וגישה מיידית למשאבי החברה. הדרישה הפיזית היחידה מצידכם היא חיבור אינטרנט אמין.

גיבוי ושחזור מאסון– במקרה של אסון כגון שיטפון, שריפה או וירוס מחשב, האם הנתונים החשובים שלכם יישארו בטוחים ותקינים? אם העסק שלכם עדיין לא פועל לפי כלל הגיבוי 1-2-3, כנראה שהתשובה היא לא. כלל זה קובע כי יש לאחסן את הנתונים שלכם בשלושה מיקומים נפרדים: מכשיר המקור (ככל הנראה מחשב או תחנת עבודה משרדית), מכשיר הגיבוי המקומי שלכם ומיקום מחוץ לאתר (רצוי באמצעות פתרון גיבוי בענן). שמירה על כלל הגיבוי 3-2-1 מבטיחה שהסבירות שכל שלושת העותקים של הנתונים שלכם יאבדו קלה עד אפסית.

עסקים רבים מסתמכים כעת על פתרונות גיבוי בענן להתאוששות מאסון. סוגים שונים של גיבוי בענן כוללים גיבוי לקבצים בלבד, גיבוי שרתים, גיבוי שולחני ועוד רבים אחרים. פתרונות גיבוי בענן אידיאליים במיוחד עבור חברות עם מספר מיקומים החולקים כמויות גדולות של נתונים. גם אם אסון יתרחש במיקום אחד, המיקום השני עדיין שומר על גישה לכל הנתונים המאוחסנים בענן ויכול להמשיך לפעול כרגיל.

אבטחת רשת – יחד עם כל היתרונות שמספקת גישה לאינטרנט מגיעים אינספור סיכוני אבטחה. האקרים, שולחי דואר זבל, וירוסים וגנבי נתונים משתוללים ברחבי האינטרנט, וללא אמצעי אבטחת רשת קפדניים, הנתונים של העסק שלכם נמצאים בסכנה מתמדת. אבטחת רשת משרתת את המטרה של מניעת גישה בלתי מורשית או גניבה של משאבי רשת מחשבים. פתרונות אבטחת רשת אפשריים כוללים חומות אש, תוכנות אנטי-וירוס, סינון אתרים, ניהול תיקונים, VPNs מובנים ובדיקות מתוזמנות קבועות מספק שירותי IT לעסקים.

שירותי תמיכה ועזרה – תמיכה ועזרה הם כלי חיוני לכל עסק שאין לו צוות IT פנימי. התמיכה על ידי ספקי ה-IT יכולה להשתנות בהתאם לצרכי העסק שלכם, אך היא משמשת לרוב כנקודת מגע אחת למשתמשים הזקוקים לעזרה מדי פעם בפתרון בעיות במחשבים, מדפסות, רשתות, wifi ועוד.

שירותי it מבית יזמקו

אין ספק כי שירותי IT מקצועיים ישדרגו את העסק שלכם והתהליכים הטכניים יהפכו לקלים יותר, מאובטחים ומתקדמים. אם אתם מעוניינים בספקי IT מקצועיים אתם מחפשים בעצם את יזמקו. יזמקו מספקים את כל סוגי שירותי ה-IT המתקדמים ביותר בשוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here