קרדיט - Pixabay

הליכים של פירוק נישואים עלולים להוביל למגוון של אי הסכמות בין בני הזוג המבקשים להתיר את המחויבות ביניהם, כאשר אי הסכמות אלו עלולות לנגוע החל מחלוקת הרכוש, הסדרי ראייה של הילדים ועד אל לא מעט מחוזות לא כל כך נעימים. מקרים אלו מגיעים לא פעם אל בתי המשפט למשפחה, אך כיום המגמה ההולכת וגוברת היא שימוש בשירותיה של מגשרת גירושין, אשר תוכל לחסוך את העלויות המשפטיות אך בעיקר לעזור לזוג להגיע אל הסכמות גם בחלוקה בין השניים. ובעבור מקרים סבוכים כמו אלו ודיני משפחה נוספים, מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ' המציע שירותים משפטיים בעלי ניסיון של מעל עשרים שנים הכוללים גם גישור וליווי משפטי מצוין.

כיום שיטת הגישור הפכה להיות בין אחת השיטות הפופולריות ביותר ביישוב סכסוכים, כאשר השימוש בשירותי גישור נע בין יישוב סכסוכים בקהילה, גישור בין שותפים המבקשים לפרק שותפות, סכסוכי עבודה וכמובן גירושין. הליך זה מתבצע תוך כדי יכולת אובייקטיבית של המגשר, המציע מגוון רחב של פתרונות יצירתיים אשר בחלק מהפעמים גם אינם גם אינם כפופים להחלטות בית המשפט. בנוסף שירותי גישור בהליך של גירושין, יביא גם למיצוי מלא של כל הפולמוסים שבין בני הזוג, החל מהסדרי ראייה ומספר הימים ועד לחלוקת הרכוש שעלולה להיות סבוכה ללא הסכמי ממון קודמים. יתרון נוסף אלו העלויות שבהליך, אשר בשונה מהליך משפטי נחשבות להרבה יותר זולות ולמהירות בהרבה מאשר פסיקות בתי המשפט.

לבחור נכון

בבחירה של מגשרת גירושין חשוב לזכור כמה אלמנטים חשובים, אחד מהם הוא כמובן הכימיה בין מקבלי השירות לבין המגשרת. שנית חשוב להכיר בניסיון של המגשרת עבור ההליך הרלוונטי לנו, בין אם מדובר בחלוקת רכוש מורכבת הכולל גם נכסי ירושה ועד לקרנות פנסיה ופיצויים. מעבר להתאמות אלו חשוב גם לזכור כי מומחיות של מגשר בדיני משפחה, עלול להיות קריטי בחלק ממאפייני הבחירה במגשרת. על כן אחת ההמלצות במקרים שכאלו, היא בייעוץ ראשוני אצל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ' המציע גם שירותי גישור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here