חביתה לא צריכה להיות משעממת! כך תשדרגו אותה בקלות

נמאס לכם מהחביתות הרגילות? מחפשים מתכון לחביתה מיוחדת? מה דעתכם על חביתה עם חזה עוף וירקות שהיא עולם אחר לגמרי של טעם והנאה? בשורות הבאות נביא לכם מתכון נהדר לחביתה מיוחדת באמת.

שוברים את שגרת החביתות

פעם זה היה ממש מספיק: פשוט שוברים ביצה אל תוך המחבת ומקבלים תוך כדקה "עין" רגילה או הפוכה. אחר כך התקדמתם אל החביתה המקושקשת ואל החביתה "הישרה", וכעבור זמן מה התחלתם להשתעמם. הפתרון נמצא בדמות תוספות שונות לחביתה, למשל גבינה צהובה, נקניק, פסטרמה, עגבנייה, פטרוזיליה וכן הלאה, כל אדם וכל משפחה לפי ההעדפות. ואולם, מגיע היום שבו רוצים לקחת את החביתות צעד אחד גדול קדימה, ולהפוך אותם לארוחה מלאה. דוגמא טובה לכם מהווה מתכון לחביתה מיוחדת שנביא כעת, המבוססת על פרוסות של חזה עוף וכמה ירקות טריים.

עוד כמה מילים על חביתות ובריאות

במתכון שנביא להלן מתקבלת חביתה בריאה המספקת ויטמינים ומינרלים שמקורם בירקות, כמו גם חלבונים הקיימים בביצים ובעוף. יחד עם זאת, הקפידו להשתמש בעופות טריים בעלי סימון ירוק, המעיד על מוצר מזון עם כמות נאותה של נתרן, סוכר ושומן. כמו כן, בחרו עופות המגיעים מיצרן המזין אותם במרכיבים בריאים וטבעיים, בלי תוספת של אנטיביוטיקה והורמונים, ואשר שלבי הגידול שלהם נעשו תחת פיקוח הדוק.

ועכשיו לחביתה!

מתכון לחביתה מיוחדת עם חזה עוף וירקות מבוסס על שתי ביצים, שתי פטריות שמפיניון, חצי גמבה, פרוסת עוף במשקל של כארבעים, חומרי תיבול, וניתן להוסיף עוד ירקות כיד הדמיון הטובה עליכם. התחילו עם רצועת חזה העוף וחתכו אותה לריבועים, המשיכו לחיתוך של הגמבה לרצועות, ועברו אל חיתוך הפטריות לריבועים. לאחר מכן, טגנו במעט שמן (לא הרבה) את הגמבה לכ- 5 דקות, ולאחר מכן הוסיפו את ריבועי הפטריות והעוף וטגנו עוד כ- 2 דקות. עכשיו מפנים את המחבת ושופכים לתוכה את הביצים כשהן מקושקשות. אחרי כדקה של טיגון הוסיפו את החומרים שטיגנתם קודם אל החלק המרכזי של החביתה, וקפלו אותה לשתיים. אחרי עוד כשתי דקות שבהן החביתה טוגנה מכל צד אפשר להוציא אותה ולסעוד.

יש לציין כי המתכון הזה מתאים לחביתה אחת, כלומר לאדם אחד. אם יש שני סועדים אפשר פשוט להכפיל את המרכיבים, כגון ארבע ביצים, ארבע פטריות שמפיניון, גמבה אחת, רצועת חזה עוף גדולה יותר וכן הלאה. במקרה זה, כשמטגנים את שתי הביצים הראשונות שופכים עליהן רק מחצית מהחומרים שכבר טוגנו, ואת המחצית השנייה שומרים לשתי הביצים הבאות שיעלו על המחבת.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here