קרדיט - Canva

קרטון גלי עדיין נמצא בשימוש נרחב בתעשיית המשלוחים גם בשנת 2023. צורה זו של קרטון, שבמבט ראשון אולי לא נראה כמו החומר החזק ביותר, למעשה תוכננה די טוב למטרת משלוח סחורות. אם אתם מחפשים תשובות לשאלה מדוע כדאי לכם להשתמש עם אריזות קרטון למשלוחים, במאמר זה תוכלו למצוא את התשובה. חברת 'מגה בוקס' אשר מתמחים בשיווק קופסאות קרטון למעברים ומשלוח, ישמחו להציג בפניכם מגוון אפשרויות עבור אריזות קרטון בקטלוג המוצרים של החברה.

קרטון גלי ומאפייניו- מדוע כדאי לכם להזמין אריזות קרטון למשלוחים?

בגלל העמידות וההגנה מפני נזקים במהלך המשלוח, אריזות קרטון למשלוחים הן בחירה פופולרית. בגלל עמידותו במהלך המעבר, קרטון גלי נבחר לעתים קרובות כאפשרות האריזה הטובה ביותר. קרטון גלי משמש לעתים קרובות כאמצעי הובלה בגלל תכונות ההגנה והבידוד שלו, העלות הנמוכה והידידותיות לסביבה.

עסקים רבים בוחרים לשלוח את הסחורה שלהם בקרטון גלי בגלל שכבת ההגנה הנוספת שהוא מספק במהלך המעבר. כשמדובר בהגנה על תכולתן, אפילו קופסאות קרטון חד גלי הן חזקות יותר ממה שהן נראות.

שתי שכבות חיצוניות של לוח קרטון יוצרות סנדוויץ' סביב השכבה המרכזית של יריעת גלית, ומעניקות לקופסה את המאפיינים הייחודיים שלה.

רוב החפצים הלא שבירים יהיו בטוחים מפגיעה במעבר כאשר הם ארוזים בקופסאות קרטון חד גלי. קופסאות קרטון דו גלי, המכילות יריעת גלית נוספת ושכבת תיחום, מתאימות לפריטים שבירים יותר, אך הן יקרות יותר לייצור.

אריזות קרטון למשלוחים חוסכים לכם בעלויות

המחיר הנמוך של אריזות קרטון למשלוחים הוא יתרון מרכזי לשימוש מסחרי. כאשר אריזות אלו נרכשות בכמויות גדולות, קרטון גלי הוא אמצעי משלוח חסכוני שנמצא בהישג ידם של רוב העסקים. עם זאת, זה לא סוף היתרונות לחיסכון בכסף של קרטון גלי. המבנה הרב-שכבתי שלו מספק הגנה לכל מוצר ומאפשר לו להחזיק את אותה כמות לחץ כמו חומרים אחרים מבלי להיות כבד. ניתן לצמצם את הוצאות המשלוח למינימום באמצעות קופסאות קרטון גלי יציבות. מעוניינים להזמין קופסאות קרטון איכותיות שישמשו אתכם למשלוחי המוצרים שלכם? צרו קשר עם חברת 'מגה בוקס'.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here