קרדיט תמונה Shutterstock

כדי להשאיר "טביעת אצבע" ייחודית ולהבליט את העסק בשטח, כדאי להשקיע במוצרים ממותגים שמתאימים לשמש כמתנה לעובדים וללקוחות. הטיפים הבאים יעזרו לכם למתג את המוצרים המושלמים עבורכם 

מה גורם לצרכנים להעדיף מותגים ספציפיים, לזהות אותם כבר מהמפגש הראשון ולשמור להם נאמנות לאורך זמן? במקרים רבים, התשובה היא מיתוג עסקי. מדובר בתהליך שמיועד לפצח את הייחודיות של העסק, ולייצר עבורו זהות ואופי משלו באמצעים חזותיים. במילים אחרות, להפוך אותו למותג בולט בשטח, בעזרת לוגו, צבעים וסלוגן שמתאימים לאופי שלו. 

מה התועלת במיתוג עסקי?

כשלקוחות מצליחים לזהות אתכם בקלות ולהבדיל בין המותג שלכם לבין אחרים, קיים סיכוי גדול יותר שתישארו בתודעה שלהם ושהם יבחרו להשתמש בשירותים שלכם גם בהמשך. אחד מהכלים שמסייעים למיתוג עסקי מוצלח הוא שימוש במוצרי פרסום – אשר כוללים הדפס של הלוגו, הסלוגן או מסרים נוספים שקשורים אל בית העסק הספציפי. 

כיום, מוצרי פרסום הם כבר חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של עסקים, בין אם מדובר ברשת גדולה או בעסק משפחתי קטן. מוצרים כאלה יכולים לחזק גם את הקשר עם העובדים, שישמחו לקבל מתנה ממקום העבודה ולהרגיש חלק מנבחרת מגובשת ומובילה.

כיצד לבחור מוצרי פרסום?

תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לקידום עסקים, שנבדלים זה מזה באופן השימוש ובמטרה. חלק מהמוצרים משמשים את העובדים בתוך העסק, ואילו אחרים ניתנים כשי ללקוחות, לספקים ולגורמים נוספים. איך בוחרים במוצרי הקידום המתאימים לכם? באמצעות מענה על השאלות הבאות:

  1. מי קהל היעד של המוצר? האם אתם מחפשים מוצר שיחולק כמתנה ללקוחות קבועים בחנות שלכם, או אולי שי שיימסר לספקים בסיומו של כנס מקצועי? 
  2. האם המוצר יימסר במסגרת אירוע מסוים? חשוב להתאים בין המוצר לבין האירוע במסגרתו הוא מחולק, כדי לוודא שהמתנה תתקבל בברכה ושהמוצר אכן ישמש את המקבל. בין אם מדובר במתנות ממותגות לפסח או מוצרים שיינתנו כמתנה לעובדים בסיומו של יום גיבוש או ערכת קבלה לעבודה לעובדים חדשים. 
  3. מהן הכמויות הנדרשות ומהו התקציב הרלוונטי? תוכלו למצוא מוצרי קידום מכירות בטווחי מחירים רחבים במיוחד. חשוב להגדיר כמות ומסגרת תקציב רלוונטית, כדי לסנן מתנות לא רלוונטיות ולפשט את תהליך הבחירה.

דוגמאות למוצרי קידום מנצחים לעובדים וללקוחות

ספלים, מחברות ומוצרים משרדיים נוספים, הם הבחירה הקלאסית שכולנו מכירים. אם אתם רוצים להפתיע ולרענן את המוצרים שיחולקו בנופש חברה, לקראת חגים ובמהלך ביקורים אצל לקוחות, אספנו כמה רעיונות שיכולים לעזור ביצירת הרושם המתאים:

גאדג'טים ממותגים – העסק שלכם מזדהה עם ערכים כמו חדשנות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה? מיתוג גאדג'טים יאפשר לכם לשמח את העובדים והלקוחות עם מתנה שימושית ומיוחדת, בעלת ערך מוסף אמיתי. הבחירות המובילות בקטגוריה כוללות מוצרים כמו דיסק און קי, רמקולים, אוזניות, מעמד לטלפון וכדומה.

מוצרי פנאי ונופש ממותגים – מיתוג של מוצרים שילוו את העובדים שלכם במהלך החג או החופשה הקרובה, יעזור לכם לשדרג את הזמן הפנוי שלהם ויחזק את הגאווה שלהם במקום העבודה. שולחן קמפינג מתקפל או כיסא קמפינג ממותג, הם שני מוצרים שימושיים שכל עובד ימהר לאחסן ברכב עד לנסיעה הקרובה. נוסף לשביעות הרצון הגבוהה ממוצרים כאלה, הם גם יאפשרו למותג שלכם להגיע למקומות חדשים וירחיבו את מעגלי ההיכרות איתו. אפשרות נוספת היא מיתוג מוצרים קומפקטיים יותר, כמו למשל כיסויים ממותגים לדרכונים או תיקי אוכל אישיים. 

תיקים ממותגים – תיק הוא תמיד מוצר מבוקש ונחוץ, שכל אחד שמח לקבל. תוכלו לבחור בין סוגי תיקים ממותגים שונים כמו תיק כנסים שמתאים לאחסון החומרים השיווקיים שלכם, תיק שרוך שאפשר לקחת לחוף הים או תיק גב למחשב נייד.

אחרי שהשקעתם מחשבה ותכנון בבחירת מוצרי הפרסום המתאימים, מומלץ לחשוב גם על איכות ההדפסה. כדאי לבחור בבית דפוס שמומחה בהדפסה על מוצרי פרסום , כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים הדפסה איכותית שתישאר על גבי המוצר לאורך זמן ותייצג את העסק באופן המקצועי ביותר.

הכתבה הופקה בשיתוף עם אתר PIX.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here