קרדיט תמונה FREEPIK

שחזור נתונים הוא שירות שיכול להיות מוצע על ידי כל חברה או אדם פרטי. זהו שירות המסייע בשחזור נתונים מהתקני אחסון ומדיה דיגיטלית. שירותי שחזור מידע זמינים במדינות רבות, אך המקום הנפוץ ביותר למצוא אותם הוא ארצות הברית. הסיבה לכך היא בגלל המספר הגדול של עסקים ואנשים פרטיים שמשתמשים בכוננים קשיחים כדי לאחסן את הנתונים שלהם. ישנם שני סוגים של שירותי שחזור נתונים: פיזי ודיגיטלי. שירותי שחזור נתונים פיזיים עוזרים לשחזר נתונים שאבדו מהתקני אחסון כמו כוננים קשיחים, קלטות ודיסקים אופטיים. שירותי שחזור נתונים דיגיטליים עוזרים לשחזר מידע שאבד ממדיה דיגיטלית כגון תקליטורים, DVD, כונני הבזק, כוננים קשיחים חיצוניים, מערכות מחשב, טלפונים סלולריים וטאבלטים.

שחזור נתונים הוא תהליך שיכול לעזור לאנשים להחזיר את הנתונים האבודים שלהם

המידע שלהלן יעזור לך להבין אילו סוגי נתונים ניתן לשחזר וכיצד לעשות זאת. שחזור נתונים מיועד לאנשים המתמודדים עם בעיות במחשב או במכשירים שלהם כמו כשל בכונן הקשיח, התקפת וירוסים, גניבה, מחיקה בשוגג ועוד.

שחזור נתונים הוא תהליך שיכול להיעשות על ידי אנשי מקצוע

תהליך שחזור הנתונים מיועד לאלה שאיבדו את הנתונים שלהם וצריכים להחזיר אותם. זה כולל אנשים שאיבדו את הכונן הקשיח של המחשב, הטלפון, הטאבלט או מכשיר אחר המאחסן נתונים. אם יש לך מכשיר נייד עם חריץ לכרטיס SD ומחשב עם קורא כרטיסי SD, תוכל להשתמש בהם כדי לשחזר את הקבצים שלך. שירותי שחזור נתונים מקצועיים: שירותים אלו מיועדים לאלו שאיבדו את הקבצים שלהם עקב תאונה כמו אסון טבע או שריפה. הם כוללים גם אנשים שהמכשירים שלהם נגנבו והם רוצים את הקבצים בחזרה במהירות לפני שהגנב ימחק אותם. שירותי שחזור נתונים בודדים: שירותים אלו מיועדים למי שהמכשירים שלו היו מקולקלים אך עדיין עובדים, אך אין להם גישה לקובץ הגיבוי של המכשיר או שהם אינם יודעים כיצד לגשת אליו בעצמם.

שחזור דיסק קשיח

שחזור דיסק קשיח הוא  שירות המיועד לכל מי שאיבד נתונים מדיסק קשיח או מהארד דיסק של מחשב נייד או מחשב נייח. תהליך שחזור הנתונים אינו תמיד קל, אך ישנן חברות המציעות שירות זה ומקלות על הלקוח לקבל את הנתונים שלו בחזרה. לחברות שמציעות שירות זה יש שיטות שונות לעשות זאת וזה תלוי מה אתה מעדיף. חברות מסוימות עשויות להשתמש במדיה פיזית כמו דיסקים מגנטיים, בעוד שאחרות עשויות להשתמש במדיה דיגיטלית כמו כונני USB או כרטיסי SD.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here