קוטעים את הרצף - טיפול מציל חיים בהתמכרויות

במקרים קשים של התמכרויות הגוף הגיע למצב של נטילת מנת יתר וסכנה הממשית לחיים היא מיידית, אי אפשר להתעלם מהצורך בטיפול וחייבים לפנות בדחיפות למרכז גמילה. פעולה זו אמנם מהירה ומידית בניגוד לתהליך שמוביל את המכור לפנות לעזרה, אך מצב זה הכרחי על מנת לשמור על מטופל בחיים.

תגובה מיידית לאירוע בלתי צפוי

במקרה בו אחד היקרים לכם חווה תופעות פיזיולוגיות בשל נטילת מנת יתר של משככי כאבים אתם חייבים  לפנות לרופא מקצועי. במרכז גמילה ממשככי כאבים הצוות המקצועי יקבל את המכור ויערוך בדיקה ראשונית על מנת למפות את חומרת מצבו. אם ניתן לטפל בו במרכז ולא צריך אשפוז בבית חולים, הצוות יתחיל לעמול על יצירת תוכנית הטיפול באופן מידי. בתוך כך במכור יפנה לגמילה פיזית בהולה בה ייעצר השימוש בתרופות והוא יתחיל להחזיר את מערכות גופו לתפקוד תקין.

 ליווי רפואי צמוד

מכורים רבים מתקשים להיכנס לתהליך טיפול במרכז גמילה מאלכוהול או מחומרים ממכרים אחרים בגלל הקושי הפיזי אשר נלווה אל תסמיני הגמילה. כאבים בגוף, הזיות וחרדות הם רק חלק ממנה חלקם של המכורים בתהליך הגמילה אין שום סיבה לוותר על כל התהליך. הצוות הרפואי במרכז הגמילה יכול וצריך לספק טיפול רפואי על מנת להקל על התסמינים. כמובן שהטיפול מותאם להתמכרות של המטופל וניתן במינונים מדויקים ומדודים מאוד על מנת לשמור עליו בריא.

 צעדים קטנים להצלחה גדולה

לאט מתחיל המטופל לחזור לעצמו ולשקם את מערכות גופו מהנזק של הסמים. במקביל מתחילים הרופאים והמטפלים לגעת באספקטים הרגשיים וההתנהגותיים של ההתמכרות. טיפולים אישיים סדנאות קבוצתיות כל אלו הופכים לחלק מהשגרה היומיומית של המטופל במהלכה של גמילה מסמים קשים עד שהוא מקנה לעצמו התנהגויות בריאות שמותאמות לאורח החיים החדש שלו. עם התקדמות תהליך הגמילה, המטופל הופך יותר ויותר עצמאי, מצליח לדאוג לעצמו ומתכונן לחזרה לבית. כמובן שהחזרה נעשית בצורה הדרגתית עד למציאת איזון מושלם בין הבית לחיים החברתיים שבחוץ. כאשר הצוות הרפואי סומך על המטופל אשר סיים את כל חובותיו ניתן לשחרר אותו לבית.

מרכז אמיל הוא מרכז גמילה פרטי אשר מציע למכורים לקבל את כל הכלים הנדרשים על מנת לחזור לשגרת חיים. לקבלת פרטים נוספים אודות שירותיו של המרכז, ניתן להיכנס לאתר או ליצור קשר בטלפון 077-9967463. לדוברים ברוסית שרוצים לקבל מידע על Лечение алкоголизма в Израиле בשפה הרוסית צרו איתנו קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here