קרדיט freepik.com

אנשים רבים צריכים להתמודד עם מציאת מוסך אשר קונה רכבים לפירוק, כי כל דבר, כולל רכב, יכול להידרדר לא חלקית, אלא לחלוטין. כשזה קורה, חלקם לא יודעים מה לעשות ולאן לפנות. בינתיים, ישנן מספר אפשרויות שבגינן תוכלו למכור מכונית שאינה מתאימה לנהיגה יותר, ולעשות זאת ברווחיות.

עם זאת, אם אינכם יודעים את הפרטים של מכירות מסוג זה, ישנם סיכונים רבים מהם תוכלו להימנע במידע ויהיה לכם את הידע הנדרש לפני מכירת הרכב.

קונה רכבים לפירוק -אילו מכוניות נמכרות עבור חלקים

אתם חושבים שרק רכב "הרוג" נמכר לפירוק? זה לא נכון! ישנם מקרים רבים שבהם, עבור מכונית תקינה לחלוטין מבחינה טכנית, הפתרון הטוב ביותר הוא למכור אותה למוסך אשר קונה רכבים לפירוק. כן, אכן, רוב רכבים לפירוק נמכרים לאחר תקלות כלשהן, הדורשות תיקונים יקרים ולא משתלמים. אך ישנן סיבות נוספות הכוללות גם רכבים כמו:

  • לאחר תאונת דרכים – במיוחד עם הרס קריטי של גיאומטריית הגוף;
  • לאחר שריפות חירום – זה יכול להיות תוצאה של תאונה או מקרה מיוחד, לדוגמה, שריפה עקב קצר חשמלי במערכת חשמלית פגומה;
  • לאחר חשיפה לסביבות אגרסיביות – למשל טביעה במי מלח או מסיבה כלשהי חשופים לחומצות חזקות, אלקליות וכימיקלים אחרים.

מכונות שפשוט מיצו את המשאב הטכני שלהן גם כן נמכרות למוסך אשר קונה רכבים לפירוק auto-sell, כאשר לרוב מדובר במכוניות ישנות או "הרוגות" לחלוטין שלא ניתן למכור אותן בכל מחיר סביר כרכב.

אבל ישנה קטגוריה נוספת של מכוניות, לעיתים אפילו מכוניות יקרות במצב טכני טוב מאוד, שצריכות להימכר עבור חלקי חילוף עקב בעיות שאינן קשורות לביצועים שלהן:

  • מכוניות עם קשיי רישום משפטיים בלתי פתירים (סילוק על ידי המנהל, ביטול רישום, אי התאמה בין מספרי גוף ויחידות וכו');
  • מכוניות שאינן עומדות באף תקן חקיקתי – סביבתי, למשל.

האם יש טעם במכירת רכב לחלקים?

אז, מכל סיבה שהיא, החלטתם למכור את המכונית שלכם עבור חלקים. אבל האם זה משתלם, אתם שואלים? האם זה שווה את הטרחה? זה תלוי מה המקרה שלכם:

  • פופולריות הדגם – ככל שדגם הרכב פופולארי יותר, כך גדל הביקוש בשוק המשני לחלקי חילוף עבורו;
  • שנת ייצור – מידת הבלאי של חלקים מקומיים, שלרוב אינם מוחלפים, משחקת תפקיד משמעותי בעלות הכוללת של חלקי חילוף;
  • סוג ומידת הבעיות – ההבדל כאן יכול להיות עצום מכיוון שחלק מהמכוניות עם בעיות לא טכניות לחלקי חילוף יכולות להיות די יקרות גם כשהן נמכרות כמכלול;
  • המצב הטכני לפני התרחשות התקלה – גם זה נלקח בחשבון, כי תלוי בכך מצבם של חלקים לא פגומים, שחלקם (מוחלפים) יכולים להיות צעירים בהרבה מהמכונית עצמה ובמצב מצוין.

מסקנות

כמו כן, תפקיד גדול ברווחיות הוא היכן וכיצד תמכרו את הרכב. והמסקנה כאן היא הבאה: אתם צריכים לבחור מוסך אמין אשר ייתן לכם תמורה הוגנת עבור הרכב שלכם. אם אתם מחפשים מוסך מוסמך ואמין, אשר יבדוק את החלקים של הרכב שלכם, יעריך את השווי שלהם ואתם תוכלו לקבל עבורם את התמורה ההוגנת והמשתלמת ביותר, אתם מחפשים בעצם את שי רכבים. המוסך של שי רכבים קונה רכבים לפירוק במחירים המשתלמים ביותר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here