קרדיט Canva

עבירות תעבורה אינן דבר של מה בכך במיוחד כאשר מתרחשת תאונת דרכים שגובה מחיר יקר בחיי אדם. אסור לוותר על הטיפול המיידי בעבירות כאלה מדו"ח תנועה פשוט ועד תאונה שבה אסור לכם לומר דבר מבלי לקבל הדרכה של עורך דין דיני תעבורה. הסנקציות שמופעלות במקרים כאלה יכולות לשבש את החיים עד כדי השלכות קשות כמו הרשעה פלילית וישיבה בכלא, וזה הרבה יותר חמור מפסילה כלשהי של הרישיון גם אם זה לא נעים ומקשה על החיים. את העבירות אלה צריך למנוע ככל האפשר משום שזה מסוכן מעבר לכך שמדובר בהפרות חוק. את הטיפול בעבירות כדאי להניח רק למי שמבין בכך ורק לעורך דין מנוסה שמתמחה בתחום זה ויודע בדיוק מה לעשות. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מציע לכם טיפול מקצועי משפטי בכל עבירת תעבורה על מנת לנסות לחלץ אתכם מהרשעה או לפחות להפחית את האישום.

לא נוהגים בהשפעת חומרים

בית המשפט אינו מוכן להקל ראש בנהיגה מסוכנת שנעשית תחת השפעה של חומרים אסורים משום שהתוצאה שלה היא איומה. יש תאונות קשות שהורסות חיים ומשפחות ואי אפשר כלל לצאת בצורה נקייה מאישום כזה, אם מוכיחים את אשמתכם ואתם מורשעים. הענישה יכולה להיות לא רק בקנסות ובשלילת רישיון אלא גם בישיבה בכלא שמכתימה את הגיליון שלכם לשנים רבות. את הבעיה הזאת צריך לתת לניהול של עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות שיודע בדיוק מה לבדוק וכיצד להוכיח אם הייתם שיכורים באמת כאשר נתפסתם או לא. יש לא מעט מקרים שבהם אפשר להוכיח שהייתה טעות במדידת רמת האלכוהול בדם ויש מקרים שבהם החישוב נעשה אחרת בגלל משקל וזמן שחלף מאז השתייה.

לתת אמון בעורך הדין שלכם עד תום

עורך הדין שלכם צריך להדריך אתכם גם מה לומר בחקירה, איך לאסוף עדויות ותיעוד שמוכיח את צדקתכם וגם מסביר לכם את האפשרויות שעומדות בפניכם. לא תמיד אפשר להביא לזיכוי מלא ולכן אם יוצעו לכם הסדרים יותר מתאימים למצבכם ולנסיבות שבהן אתם מקבלים דוח או כתב אישום, רצוי מאוד להקשיב להנחיות של עורך הדין שלכם. האינטרסים שלכם הם הדבר החשוב ביותר בעיני עורך דין תעבורה עמרי בן נתן, שמגן עליכם במסירות ועל הזכויות שלכם במשפט, מול גורמי משטרה ובכל גוף שבו צריך לנהל את התיק שלכם כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בשבילכםץ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here