קרדיט CANVA

תקופת הקורונה האיצה את התהליך והובילה עוד ועוד עסקים, לפתח קשרים ישירים עם הלקוחות שלהם. כלומר, בניגוד לעבר, בשנים בהן על מנת שניתן יהיה לספק סחורה ממקום אחד בארץ למקום אחר על המפה, בית העסק נדרש לשכור שירותים של חברה חיצונית, הרי שהיום, גם עסקים קטנים, יכולים לשלוח מוצרים ללקוחות בהצלחה. אריזות קרטון למשלוחים הם משהו שכדאי לתת עליו את הדעת. לא משנה כמה המוצר שלכם איכותי ומיוחד, בסוף, הלקוח רוצה את החוויה כולה. במילים אחרות, עצם הפתיחה של האריזה, הנבירה בין המוצרים השונים בפנים, שם המותג המתנוסס על גבי אריזת הקרטון, כל אלו, מוסיפים לתחושה הנפלאה, שיש לכל אחד, כאשר הוא פותח חבילה עם מוצרים להם המתין זמן רב. אם אתם מחפשים אריזות איכותיות, בהזמנה אישית, יש לכם למי לפנות.

כמה טיפים לבחירה מוצלחת של האריזה הנכונה

זה אולי יישמע מצחיק, אבל יש מי שהעבודה שלהם היא להבין איזו אריזה תשפר את חווית הלקוח במידה כזו, עד שהוא ירגיש כי הוא חייב פשוט לחזור ולרכוש באותו בית עסק. קרטונים למשלוחים הם לא משהו שכדאי לבחור בהיסח הדעת. יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את האריזה המושלמת לצרכים שלכם ושל הלקוחות שלכם:

  1. לבחור באריזה מתאימה לגודל של המוצר: זה נשמע אולי כמו משהו 'מובן מאליו', אבל לא היינו עוברים על הסעיף הזה מהר כל כך. האריזה צריכה מצד אחד להיות גדולה מספיק, כדי שהסחורה לא תיפגע במהלך המשלוח, מהצד השני, היא צריכה להיות בגודל שישמור על המוצרים, כך שהם לא ינועו לכל עבר תוך כדי נסיעה. אנחנו תמיד ממליצים לעשות כמה ניסיונות או לקבל ייעוץ מקצועי.
  2. לבחור באריזה איכותית במחיר משתלם: זה אולי נשמע כמו 'כסף קטן', אבל חומרי האריזה עולים כסף והוא עובר ללקוח. לכן, תמיד טוב לפנות למי שיש להם את הסחורה הדרושה לכם במחירים אטרקטיביים.

כמה מילים עלינו ועל העבודה שלנו

חברת 'בית למוביל', היא מהחברות הבודדות בארץ שהשכילה לתת שירות בדמות מוצרי אריזה המגיעים בהזמנה אישית. דברו איתנו ואנחנו נדאג לספק לכם מענה מקצועי ואת מוצרי האריזה המתאימים לצרכים שלם במדויק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here