קרדיט: Pixabay

אחרי רכישת פנטהאוז יוקרתי מגיע השלב בו יהיה עליכם לעצב אותו בצורה קפדנית ומדוקדקת. המטרה היא להגיע למצב בו כל הפריטים נמצאים במקום המתאים, בלי שתהיינה בעיות. מכאן עולה השאלה, איך מעצבים פנטהאוז יוקרתי בצורה הנכונה? לא תרצו להגיע למצב בו הבחירות שתעשו יובילו לכך שהתמורה תהיה פחותה. הכנו לכם מדריך מקיף שיסביר לכם כיצד לעצב את הפנטהאוז שרכשתם שלב אחר שלב. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מייצרים את המקום המושלם לכם, מקום שיגרום לכם לשמחה. אם אתם נכנסים לבית החדש בחיוך ענק, סימן שעשיתם את הבחירות הנכונות הלכה למעשה. אם ההרגשה אינה תהיה כזאת, סימן שלא עיצבתם את המרחב בדיוק כפי שהוא היה אמור להיות.

לעצב לבד או להזמין מעצב פנים?

זוהי אחת מהשאלות החשובות ביותר שאנשים רבים ישאלו את עצמם. החשש מעיצוב הפנטהאוז באופן עצמאי הוא מובן, מציאות שמקשה על קבלת ההחלטות. עם זאת צריך להגיד כי עיצוב באופן עצמאי אינו מומלץ, אלא אם כן תגיעו עם ידע והבנה בתחום. האידיאל יהיה לקרוא למעצב פנים בדמות אדריכל שיהיה אחראי על ביצוע המשימה החשובה הזו. כמו שאתם מבינים ויכולים לתאר לעצמכם לעיצוב הבית ישנה השפעה רבה, בטח אם מדובר על פנטהאוז. הביאו את עצמכם למצב בו אתם נכנסים לבית כאשר חיוך גדול מרוח על פניכם. זהו אינו דבר של מה בכך, מדובר על עניין מהותי שאי אפשר להתעלם ממנו.

ההבדל בין עיצוב פנטהאוז לעיצוב בית

לפני שמתחילים את המשימה צריך להבין כי ישנו הבדל עצום בין עיצוב פנטהאוז לבין עיצוב בית. עיצוב בית פרטי נחשב לפשוט יותר מכיוון שאין שיקולים רבים שנכנסים לעובי הקורה. בעיצוב פנטהאוז מצטרפים אלמנטים רבים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם או להקל לגביהם ראש. פנטהאוז לרוב יהיה בית גדול, כזה שידרוש מכם לחשוב בצורה יצירתית ומעט שונה. ההוצאה הכספית במסגרת עיצוב פנטהאוז תהיה גבוהה בהשוואה להוצאה הכספית בעיצוב בית קטן. תיקחו בחשבון את כל האלמנטים הללו כדי שהתוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונכם.

תפתחו את הבית על ידי שבירת קירות

הייחודיות של פנטהאוז הינה בגודל האדיר שלו בהשוואה לבית פרטי. על מנת שתוכלו להכניס אווירה ייחודית יותר אל תוך הבית יהיה עליכם לפתוח אותו. פתיחת הבית תתבצע על ידי שבירת קירות וכל מיני אלמנטים שמונעים מהנוף להיכנס פנימה. פנטהאוזים ממוקמים בקומות גבוהות, מה שמאפשר להם להשיג נוף עוצר נשימה. אם לא תנצלו את האלמנט הזה, יהיה לכם קשה להבדיל בין פנטהאוז לבין כל בית אחר. כל קיר שאין בו צורך מוטב יהיה לשבור אותו, במקומו תוכלו להכניס אלמנטים נוספים. במציאות שכזו תראו איך בתוך זמן קצר הפנטהאוז מקבל את הייחודית הרצויה עבורו.

רהיטים גדולים וגופי תאורה עוצמתיים

אין ספק כי בית גדול כמו פנטהאוז מחייב אתכם לחשוב בצורה קצת אחרת. אם יצא לכם לעצב ולתכנן בתים פרטיים רגילים, לא מן הנמנע כי המשימה החדשה תביא איתה אתגרים משלה. הדרך היחידה לצלוח את המשימה היא על ידי בחירת רהיטים גדולים וגופי תאורה עם נוכחות משמעותית. כך מצד אחד כולם יבחינו בהם, מצד שני לא תצטרכו להעמיס את הפנטהאוז עם אלמנטים רבים. לפעמים הפשוטות היא מה שהופכת את העיצוב לכזה שכולם הולכים לדבר עליו. לכן תחשבו היטב אילו רהיטים נכנסים לבית, ואילו גופי תאורה יעשו את כל ההבדל מבחינתכם. המאמר נכתב בשיתוף http://www.ipac.co.il החברה המובילה לאדריכלות ועיצוב פנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here