קרדיט: pexels

אם אתם עסקתם קטן ומתחיל או אפילו עסק בינוני עד גדול, אחד הדברים החשובים בעת גביית התשלום מהלקוחות זה שירותי סליקה. שירותי הסליקה עוזרים לייעל את העסק בצורה מהירה ונוחה ללא כל עיכובים. מדובר על אחת השיטות הפופולאריות ונפוצות ביותר בכל רחבי העולם ובישראל. עם גביית התשלום דרך כרטיס האשראי אין צורך לחשוש מאי קבלת התשלום או אי כיסוי של הצ'ק, כך ששני הצדדים יוצאים מרוצים.

מהי סליקה לעסק ולשם מה צריך אותה?

סליקה לעסק היא שיטת גביית תשלום מלקוחות. שיטה זו נגבית באמצעות כרטיס האשראי בקלות ובמהירות. מדובר על שיטה יעילה ונוחה עד מאוד שרוב העסקים בארץ ובעולם משתמשים בה. היא יכולה להיות דרך המכשיר הסלולארי מכל מקום ומכל זמן או דרך הקופה הרושמת, מחשב הנייד או מחשב נייח, או מכשיר סליקה אשר לא מחובר למחשב. הצורך בשיטת גבייה זו הוא הכרחי ביותר מכיוון שללא מכשיר סליקה אשר מחובר למסוף חברת האשראי לא ניתן לגבות את התשלום מהלקוח. היא מתאימה לכל סוגי העסקים החל בעסקים קטנים ועד לעסקים גדולים.

לאילו עסקים מתאימה סליקה לעסק?

הסליקה לעסק מתאימה לכל סוגי העסקים, בין שמדובר על עסקים קטנים ומתחילים, או עסקים בינוניים או אפילו גדולים. כל עסק ולא משנה מה רמת ההכנסות שלו, חייב גבייה מהירה, יעילה ונוחה שתקל עליו ועל הלקוחות שלו. ובאמצעות סליקת אשראי אפשר לעשות זאת ללא כל בעיה ובמהירות רבה. בנוסף לכך, מדובר על שיטת גביית פופולארית ביותר הן בארץ והן בעולם ואשר אהובה על לקוחות רבים.

האם סליקה לעסק מאובטחת בצורה הטובה ביותר?

השימוש בשירותי סליקה הוא בטוח ומאובטח בצורה הקפדנית והמחמירה ביותר, בין שמדובר על סליקה באתרי אינטרנט או על סליקה בחנויות פיזיות. אם יש לכם חנות אינטרנטית, תוכלו ליהנות משירותי אבטחה מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר ובהתאם לתקנים המקובלים. כך שאין חשש להזין את פרטי האשראי בחנויות אלה, בנוסף לכך אם אתם חוששים עדיין למרות האבטחה הגבוהה והמתקדמת, אפשר להשאיר טלפון לחזרה ויחזרו אליכם טלפונית כדי לקחת את פרטי הגבייה עבור המוצר או השירות שאתם רוצים לרכוש.

למה כדאי לכם להשתמש בסליקה לעסק?

לשימוש בסליקת אשראי יתרונות רבים על פני שיטות גבייה אחרות בשוק. ראשית, מדובר על גבייה נוחה ביותר שאינה מצריכה פעולות מסובכות או קשות. מדובר על פעולות בסיסיות שכל אחד יכול לעשות גם ללא ידע קודם. שנית, מדובר על פעולה יעילה ביותר שעוזרת לייעל את העבודה בצורה הטובה ביותר. שלישית, הפעולה מהירה עד מאוד ומתבצעת תוך שניות אחדות, וכך היא אינה אורכת זמן רב. רביעית, התשלום יורד כבר בעת הקנייה עצמה, כך שבעל העסק יכול להיות רגוע שהוא מקבל את הכסף בעת הקנייה ואין צורך להיות מודאג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here