מדריך להקמת אתר אינטרנט מוצלח

בעלי עסקים רבים שומעים לאחרונה הרבה פעמים את המשפט "אם אתה לא שם, אתה לא קיים"- הכוונה היא לפרסום באינטרנט שהחליף בשנים האחרונות את המדיות האחרות ובגדול.  האינטרנט בעצם מאפשר שיווק ופרסום של העסק בצורה הרבה יותר ממוקדת ומדידה. השיווק והפרסום באינטרנט עבור כל עסק מתחיל בראש ובראשונה בהקמת אתר לעסק.

האינטרנט פותח לבעלי עסקים אפשרויות רבות להקמת אתר לעסק שלהם- יש לא מעט בלבול ובצדק. אז איך לא להתבלבל כאשר חברה אחת תבנה לך אתר ב-900 שקל לעומת חברה אחרת שתבנה לך אתר לאותו העסק ב-4000 שקל?

להלן כמה כללים שיעשו לכם סדר להקמת אתרים לעסקים:

  • אין מתנות חינם

זהו הכלל הראשון שצריך להבין. אם מוכרים לכם אתר בזול מאוד, יש לזה מחיר.  המחיר יכול להיות ברמת עיצוב ירודה, רמת שירות נמוכה, מערכת ניהול קשה לתפעול, בניית אתר לעסק שלא ממש מותאם לגוגל ועוד. אז סוף מעשה במחשבה תחילה.

  • הקמת אתרים לעסקים – מערכת ניהול תוכן היא בגדר חובה!

למערכת ניהול התוכן, יש כיום משקל רב בהקמת האתר. המערכת חייבת להיות קלה מאוד וידידותית לתפעול על ידי בעל האתר. כיום, אתרים מתעדכנים על בסיס כמעט יומיומי ולכן, חייבת להיות לבעל האתר שליטה מלאה בעדכון התוכן באתר.

  • התאמה למנועי החיפוש לביצוע קידום אתרים

על האתר להיות מותאם למנועי החיפוש ועל מערכת ניהול התוכן לשלוט בצורה מלאה על כל האלמנטים והתגים המיועדים לקריאה על ידי מנועי החיפוש לשם ביצוע קידום אתרים מקצועי. יתכן ובעל האתר לא ירצה לבצע קידום אתרים מקצועי בתחילת הדרך עם הקמת האתר לעסק אך על האתר להיות מותאם ומוכן לכך בשלב בניית האתר ולא "לחשוב על כך" כאשר תגיע השעה.

  • שירות ללקוח ועצה טובה, יעשו את ההבדל

שירות לקוחות הינו דבר חשוב ביותר כאשר עובדים עם חברת לבניית אתרים לעורכי דין. לכל בעיה ושאלה יש למי לפנות. הקמת אתר לעסק על ידי חברה מקצועית / בונה אתרים מקצועי שידעו לתת לך עצה טובה, הדרכה, לקשר אותך עם לקוחות ושירותים נוספים תעשה את ההבדל הגדול שעבורו יהיה כדאי לשלם קצת יותר ולהרוויח הרבה יותר.

  • עיצוב אתר וקופירייטינג

כאשר גולש נכנס לאתר עם עיצוב אתר מקצועי, מעוצב בקווים נקיים עם נגישות טובה לכל התכנים באתר, עם קריאה לפעולה והסברים הוא מרגיש הרבה יותר נוח לבצע את הפעולות שאנו רוצים שיבצע באתר – השארת פרטים, רכישת מוצרים, רישום לניוזלטר ועוד.

  • המלצות, המלצות, המלצות

מלבד השיטה הידועה של פה לאוזן, אחת השיטות לקבל המלצה לבניית אתר לעסק היא להיכנס לאתרים של חברות לבניית אתרים. בדרך כלל תוכלו לראות גלריה של עבודות שהחברה ביצעה, לעיתים יש רשימה של המלצות וכדאי מאוד לעשות את הצעד הנוסף, ליצור קשר עם בעלי אתרים שהחברה בנתה להם אתר ופשוט לדבר איתם. אל תחסכו מכם את זה, זה יכול לעלות לכם ביוקר בסופו של דבר.

לסיכום,

יש מספר נושאים חשובים שצריך לשאול עליהם ולבררם לעומק לפני בניית אתר רספונסיבי לעסק. אתר זול יהיה קרוב לוודאי יקר יותר לטווח הרחוק, כאשר תרצו לשדרג, לשנות או סתם תצטרכו עזרה ושירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here