קרדיט FREEPIK

כיום ויותר מבעבר חשוב להעסיק חברת אחזקת מבנים לתחזוקת הבניין. הבניינים הפכו לחדישים יותר ומורכבים יותר כך שדיירי הבניין אינם מוסמכים לתקן תקלות שיגרה וחירום. חברת אחזקה מתנהלת לפי חוק ובמקצועיות. להלן המערכות: מערכות חשמל, מערכות הובלת מים וכו.

הבנייה בישראל כיום הפכה לבנייה של יותר ויותר גורדי שחקים וזו גם סיבה לכך שקשה לתחזק בנייני מגורים.
אז מדוע חובה כיום להעסיק חברת אחזקת מבנים? 

קיימות מערכות שחייבות טיפול ובדיקה לפי חוק-

מאגר מים

המים שאנו משתמשים בדירתנו מגיעים ממאגר המים המצוי בבניין. חשוב ביותר לחטא ולנקות את המאגר לפי חוק ולפי הנחיות ברורות. כשוועדי בתים אחראים על תחזוקת הבניין פעולת החיטוי ניקוי של מאגר המים נשכחת מהם, וזה סכנת חיים לכל דיירי הבניין.
חלק מפעולות התחזוק זה החלפת רשתות ואטמים ושימוש בחומרים המתאימים לכך. רק בעל מקצוע מוסמך רשאי לתחזק מאגרי מים.

חשמל

כידוע חשמל זה חלק בלתי נפרד משגרת חיינו וגם בחירום. רק בעל מקצוע מוסמך רשאי לטפל במערכת החשמל בבניין. יש לוודא כי קיים רישיון בתוקף.

מעליות

תחזוקת תקינה ומקצועית בבניין היא חשובה מאוד ואף חובה. טיפול לא נכון או לא מקצועי יכול לסכן חיי אדם. וזו גם הסיבה למדבקה המוכרת המראה לנו מתי המעלית עברה טיפול ומתי הבא.

מערכות מים

בבניין הזרימה של המים מגיעה לקומות הגבוהות דרך משאבות מים שדואגות לזרימה תקינה לכל דיירי הבניין. חשוב מאוד שהטיפול במערכות המים יבוצע ע"י חזרת אחזקת מבנים מקצועית אשר תדע לטפל כמו שצריך מערכת ובכך תחסוך תקלות מיותרות.

מערכות חירום

מערכות חירום נמצאות בכל בניין. תפקידן להציל חיים בעת הצורך. מערכות אלו תורמות לשגרה שלנו בכל עת אבל במיוחד בזמני חירום.
התייחסות למערכות אלה מאוד משמעותיות ויש דרישות חד משמעיות לפי חוק על מנת לתפעל בהן.

לסיכום

זה תמצית מהסיבות מדוע כה חשוב והכרחי להעסיק חברת אחזקה לבניין. גם למען שגרה תקינה ובמיוחד לזמן חירום. יש תופעה שבניינים חוסכים כסף על שירות מסוג זה, ונותנים לדיירי הבניין לתקן ולתחזק את הבניין. כמובן זו טעות גדולה שיכולה לסכן גם חיי אדם וגם את הכיס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here