קרדיט: Freepik,com

אנשים רבים מפחדים לחתום מרחוק על טפסים שכן הדבר יכול להיות בעייתי ולא כביל, אחת הדרכים הנהדרות להתמודדות עם המצב זה באמצעות חתימה על מסמך pdf אשר דרכו תוכלו לחתום על כל מסמך ובצורה איכותית כמובן מכל מקום בעולם, בנוסף לחתימה באמצעות מסמך פי די אף מספר יתרונות והם:

  • חיסכון- תחסכו בעלויות של דפים והדפסה וכל היוצא בזה, בנוסף תוכלו לחסוך בזמן על ידי שליחה מהירה של קובץ פי די אף חתום מכל מקום בעולם.
  • אמינות מעל הכל, תוכלו לחתום על הקובץ תוך אמינות שזהו הקובץ המקורי והחתימה המקורית שלכם.
  • כמו כן באמצעות מערכת מתוחכמת תוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא עושה שימוש בחתימה שלכם.

לשם כך תוכלו לפנות ל iForms וליהנות משירותי חתימות דיגיטליים ברמה הגבוהה ביותר. חברתנו עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום, והינה מתמקצעת בחתימה דיגיטלית על טפסים מכוונים. חברתנו עושה שימוש עם מיטב הלקוחות והחברות בישראל ונחשבת לחברה הכי מובילה בתחום, תוך כך שאנו מקפידים על רמת אבטחה גבוהה במיוחד ועל איכות מעל הכל, תוך יחס אישי חם וקפדני.

 

להתייעל טכנולוגית

עסקים רבים ואנשים עצמאים שנוטים לחתום הרבה במהלך היום שלהם נתקלים לא פעם בבעיות של להגיע עד למקום ולבצע בו חתימה במקום לשלוח חתימה דרך קובץ פי די אף ולחסוך זמן יקר. כיום ישנו פתרון יצירתי וזאת הודות לתוכנה לחתימה דיגיטלית אשר מאפשרת לכם לחתום על כך מסמך מכל מקום בעולם תוך כך שתהיו בטוחים שהחתימה שלכם איננה ניתנת לזיוף תוך כך שאתם רושמים את התאריך ואת כל הדברים הנדרשים על מנת להגביר את ביטחונכם. כמו כן התוכנה לחתימה דיגיטלית הינה חכמה במיוחד והיא תשמור את הפרטים שלכם ואת היום שבו חתמם, ותשלח לכם אסמכתא על החתימה שלכם, כך שבכל נושאי הביטחון אין לכם מה לדאוג.

 

חיים מהירים יותר וטובים יותר

חתימה מרחוק היא כבר משהו שנכנס לכל החברות הגדולות והמון בעלי עסקים משתמשים באופציה זו וזאת משום הנוחות המדהימה שזה מביא עמה, חוסך זמן, עלויות ודברים נוספים שאפשר פשוט לבצע מרחוק. לשם כך תוכלו לפנות לiForms ולקבל שירות מקצועי ואיכותי בכל הקשור לחתימה על מסמכים מכוונים. חברתנו עובדת עם מיטב הגופים בארץ כמו: פזגז, שטראוס, כנסת ישראל, רכבת ישראל ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-6507282 (אפשר גם בוואטסאפ) ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here