התקנת אופיס למחשבי העסק – איך תעשו את זה נכון?
קרדיט pixabay

הצוות בחברה שלכם צריך לנהל אורח חיים מקצועי בלי תקלות ובלי אתגרים טכניים, למן היום הראשון שבו בית העסק שלכם מתחיל לעבוד. המשמעות היא שאתם חייבים לדאוג לצוות מבחינת תנאי העבודה, ולבצע רכישה מרוכזת של תוכנות אופיס 2019 להתקנה. כאן בדיוק נכנסת לתמונה הדרישה לרכוש תוכנות אופיס ברישיון מקורי, על ידי פניה לעזרת הצוות המקצועי של חברת SeKeys  שיכולים להציע מגוון רחב של תנאי רכישה, כך שלכל בית עסק ניתן למצוא את הפתרונות המיוחדים שעונים על הצרכים שלו.

רכישה מבוקרת ומרוכזת של מוצרי אופיס

רכישה מרוכזת של מוצרים ושירותים למשרד היא אחת מהמשימות הכי מאתגרות שאתם צריכים להשלים, עוד לפני תחילת העבודה בחלל הפנים של המשרד. במקרים רבים, השאלה המרכזית עולה על הפרק היא דווקא האופן שבו תמצאו את המוצרים הנכונים ביותר לצרכים שלכם. הרי אופיס 2019 הוא שם של מוצר, אבל אתם יכולים להתאים את סוג המוצר ואת העלויות שלו, ליכולות ולצרכים המיוחדים של פעילות בית העסק שלכם. כך שחשוב מאוד לבצע את כל הבירורים מבעוד מועד.

התאמה לצרכי הצוות במשרד שלכם

ההתאמה של אופיס 2019 לצרכים של בית עסק היא תולדה של סוג הפעילות בעסק. למשל, בתי עסקים שעוסקים באנליטיקה וניתוח מידע, יהיו חייבים לעבוד באופן קבוע עם אקסל ואפילו עם תוכנות מורכבות יותר. ועל כן התנאים הבסיסיים לרישיונות של חברות אלו, יהיו התוכנות שאתם רוצים להתקין.

נכונות לעדכן את החבילה בעת הצורך

חשוב להבין, שברגע שאתם מתקינים אופיס 2019 במחשב שלכם מספיק אתם בעצם צריכים לשמור על שגרת תחזוקה קבועה גם למחשב וגם לתוכנה שאיתה אתם רוצים לעבוד. אחרת, יהיה קשה מאוד לשמור על כל הפונקציות החשובות שעובדות באופן קבוע במחשב. ולכן, אתם חייבים לדעת האם יש צורך לבצע שדרוגים ושינויים ובאילו תנאים אתם נדרשים לבצע את השינויים הללו, עוד לפני שאתם רוכשים את התוכנה. הידע והניסיון של החברה ממנה תבקשו לרכוש את הרישיון להחזיק אופיס 2019 הוא זה שיעזור לכם להבין האם לקחתם את ההחלטה הנכונה ואיך אפשר לשמור על איכות המחשבים שלכם למשך חודשים ארוכים.

לפרטים נוספים וליצירת קשר, על מנת לרכוש אופיס 2019 ברישיון מקורי, ניתן לפנות לעזרת אנשי הצוות של חברת SeKeys במספר הטלפון 053-3555743 ואנו נמצא בשבילכם את הפתרון המתאים והנכון לצרכי החברה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here