המדריך השלם לבחירת קייטרינג מושלם

ברגעים המרגשים ובשמחות משפחתיות, אתם רוצים להיות מוקפים באנשים שאתם הכי אוהבים, ובקייטרינג מקצועי ויצירתי, שיהפוך את האירוע שלכם לחגיגה אמתית. איך תבחרו את הקייטרינג האחד, במיקום המושלם, ברחבי הצפון היפה של ארצנו – שגם יחבר לכם את כל המרכיבים לכדי רגע אחד מושלם, שנחרט בזיכרון? עם אוכל משובח, מוסיקה טובה, עיצוב איכותי ואוירה מיוחדת. השף איתן קיזלר מציע כל זאת – והרבה מעבר לכך.

מתאים לכם לחגוג אירוע קטן ומהודק, במקום אחד שייתן לכם את כל השירותים?

מסעדות לאירועים בצפון מגישות תפריט שנבנה בקפידה ע”י השף של המקום, שבוחר את המנות מתוך ניסיון והיכרות עם הקהל המגיע לאירועים. למסעדות יש את הקסם שלהן וכשהן סגורות עבור האירוע הפרטי שלכן – הן הופכות לכמה שעות למקום שכולו מכוון לספק לכם את כל מה שתרצו ותצטרכו כדי שהחגיגה תהיה שלמה. אירוע במסעדה מספק לכם את כל השירותים במקום אחד, שהדגש בו הוא על אוכל מצוין, יחד עם שירות איכותי ובליווי כל מה שתרצו להוסיף לאירוע – מוסיקה, עיצוב, קישוטים ועוד.

סגנון האירוח המושלם לאירועים, שאפילו לא ידעתם שהוא כזה

דמיינו שולחן ארוך, עמוס לעייפה במטעמים מכל הסוגים, ממנו עולים ריחות משגעים וממכרים, הצבעים מדהימים וכולו מזמין ומגרה. קייטרינג חלבי בצפון עונה בדיוק על כל ההגדרות האלה.

קייטרינג חלבי מאפשר שילוב של מתכונים מגוונים ועשירים – החל מקישים ופסטות, סלטים, פלטות גבינות, מטוגנים ומאפים ועוד לא דיברנו על הקינוחים המדהימים; קינוחים שאפשר להכין רק באירוע חלבי.

קייטרינג חלבי מאפשר לכם גם להיות גמישים יותר עם צורת ההגשה ולבחור מזנון בשירות עצמי, או הגשה לשולחן ואם אתם מתכננים אירוע קליל ולא פורמלי – קייטרינג חלבי יאפשר לכם לתכנן גם מגוון גדול של מנות, שלא מחייבות ישיבה ויוצר אירוע זורם ובהיר, עם אוירה מיוחדת.

הקייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח

השף איתן קיזלר מפעיל קייטרינג בצפון, שנותן מענה לכל סוגי האירועים: השף והצוות שלו, מרכיבים בעבור כל לקוח  תפריט העונה על טעמו, על אופי האירוע ועל התקציב העומד לרשותו ומאפשרים להזמין גם מנות שף מוכנות עד לפתח בית הלקוח. אם תעדיפו לצאת מהבית – תוכלו לאכול, או לחגוג את האירוע הבא שלכם דווקא במסעדת השף "אצל קיזלר", שתיתן לכם את מעטפת האירוע המלאה לחגיגה, עם כל מה שדרוש לכך.

צרו קשר ונתחיל לתכנן את האירוע שלכם: טלפון :0524430202

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here