דובאי - היעד שהולך לכבוש את התיירים הישראלים
מקור pixabay

מי היה מאמין שבלב משבר הקורונה, כשנמל התעופה בישראל כמעט ולא פעיל ושכמעט כל המדינות ברחבי העולם נחשבות למדינות "אדומות", ייפתח לו יעד חדש ואטרקטיבי שכובש את התייר הישראלי והולך להיות ללא כל ספק היעד התיירותי החם ביותר ב-2020/2021.

אנחנו מדברים כמובן על העיר דובאי שבמדינת איחוד האמירויות הערבי, שהפכה רק השנה ליעד לגיטימי הודות להסכם השלום הטרי בין האיחוד לבין ישראל.  הרבה מאוד היו סקפטים בנוגע להצלחה של ההסכם ובאשר לביקושים שההסכם יביא לתיירים הישראלים, אבל המציאות מוכיחה את עצמה היטב ורק בשבוע האחרון, אלפי טיסות ומלונות הוזמנו כבר מעכשיו לעונה הקרובה.

אז מדוע דווקא דובאי משכה כל כל את תשומת הלב של התיר הישראלי? ובכן, כשבודקים קצת לעומק את עולם התיירות של דובאי, מבינים מהר מאוד את התשובה. אטרקציות מטורפות, מלונות שרואים רק בסרטים ומחירים הזויים שקשה להאמין כשבודקים זאת.

אתר מטיילים בעולם שסוקר ומביא מידע רב על התיירות בדובאי, מציג תמונה די מטורפת של מחירי המלונות הגדולים והמפוארים ביותר בדובאי. אם תבדקו למשל מחירי מלונות שם לעונה הקרובה תוכלו לגלות כי המלונות המפוארים ביותר שם – מלונות 5 כוכבים עם בריכות פאר, מועדוני ספא מפנקים, מסעדות ואוכל בשפע ועוד, יעלו לכם כ-500 עד 800 ש"ח ללילה בלבד! לזוג!

כן, אתם לא טועים. אלו הם המחירים הממוצעים במלונות המובילים של דובאי, ואם מוסיפים לזה את האטרקציות הנהדרות שם, ואת האווירה הייחודית של המפרץ הפרסי, מבינים בדיוק מדוע דובאי עומד להיות אחד היעדים המבוקשים ביותר בסוכנויות התיירות בישראל בשנים הקרובות.

אז מה אפשר לעשות בדובאי?

ובכן, ההמלצה הראשונה שתמצאו באתר "מטיילים בעולם" ובשאר אתרי התיירות המובילים בישראל כמו "למטייל" ואחרים, היא לבקר במגדל בורג' ח'ליפה (Burj Khalifa). אם לא שמעתם עליו עדיין, מדובר במגדל הגבוה ביותר בעולם שמגיע למעל 828 מטרים ומציע באחת מהקומות האחרונות שלו תצפית פנורמית על כל דובאי.

אחרי שתרדו מהמגדל העצום הזה, מומלץ לצפות במופע המזרקות שמתקיים ממש מתחת למגדל ונחשב למופע הכי שווה, גדול ומושקע בעולם. כן, אפילו מושקע יותר מלאס וגאס. מדובר במופע מרהיב של מזרקות מים שנעים בהתאם לקצב המוזיקה ובליווי תאורה ואפקטים מיוחדים. כל מי שכבר זכה לצפות במופע, המליץ עליו בחום.

באותו איזור, ומבלי להתרחק בכלל, תוכלו למצוא את קניון דובאי. כן, כמו שכבר חשבתם, מדובר באחד הקניונים הגדולים ביותר בעולם (החמישי בגודלו אם לדייק) שמציג את כל סוגי המותגים הידועים ובמחירים מנצחים. אם עדיין נשאר לכם כח, קחו מונית וסעו אל איי התמרים – סדרת איים מלאכותיים שישאירו אתכם עם פה פעור ועם הרבה מה לצלם.

בקיצור, דובאי מציעה המון לכל מי שיבחר לבקר בה, והיום כבר אפשר בהחלט לצרף אותה לרשימת היעדים התיירותיים הפופולריים והמבוקשים ביותר בישראל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here