בונים או משפצים את הבית? גם בימי הקורונה דואגים לחימום תת רצפתי

למרות ההגבלות והתקנות החדשות בניית הבתים עדיין נמשכת ואיתה גם חלה עלייה בביקוש להתקנת מערכות חימום תת רצפתי.

ענף הבניה נפגע  מעט וכן גם הוגדר כענף חיוני. הביקושים של הציבור לדירות חדשות לא רק ממשיכות אלא צוברות תאוצה לנוכח הנדל"ן שנחשב לתחום יציב מאוד.

כיום, מערכת חימום תת רצפתי הנפוצה והמומלצת ביותר לטובת חימום הבית הנה מערכת חימום על בסיס מים הפועלת באמצעות משאבת חום.

תפקידה של המשאבה הנו חימום והזרמת המים דרך מערכת צינורות סגורה אשר מותקנת מתחת לרצפת הבית. את מערכת הצינורות ניתן להתקין מתחת לרוב סוגי הריצוף כמו: קרמיקה, שיש, פרקט ועוד.

מערכת החימום התת רצפתי על בסיס מים מהווה את שיטת החימום החסכונית, המומלצת והאפקטיבית ביותר לטובת חימום חלל הבית.

חשוב להדגיש, את מערכת החימום יש לקחת בחשבון מראש ולהתקין בעת בניית הבית החדש, או כחלק משיפוץ נרחב אשר יכלול גם את הרמת או החלפת הריצוף הקיים.

מהם יתרונות בהתקנת מערכת חימום תת רצפתי?

  • חסכון עלויות החשמל – מערכת חימום המבוססת על משאבת חום, מאופיינת כמערכת בעלת השימוש וצריכת האנרגיה הנמוכות ביותר, זאת בהשוואה לאמצעי חימום רצפתי אחרים.
  • פיזור אחיד של החום – החום המופק מן הרצפה והעולה כלפי מעלה, מתפשט בצורה אחידה, טבעית ונעימה בכל רחבי הבית.
  • חימום בטיחותי – את מערכת הצינורות מתקינים מתחת לריצוף הבית. הצנרת אינה גלויה לעין ולדיירי הבית אין כל אפשרות להיחשף או לבוא במגע איתה. ניתן ללכת יחפים ואף לשבת עליה ללא חשש.
  • שליטה על הטמפרטורה – אנו ממליצים על התקנת רכיב התרמוסטט בכל חדר בנפרד על מנת שתהיה לכם אפשרות לכוון את רמת הטמפרטורה בהתאם להרגשתכם.
  • ללא נזילות או דליפות – מערכת הצינורות היא מערכת סגורה, בכל שלבי ההתקנה מתבצעות בדיקות קפדניות אשר יבטיחו את שלמותה ותקינותה השוטפת של המערכת.
  • עיצוב ואסתטיקה – אין צורך בהתקנת גופי חימום נוספים. על כן, ניתן יהיה לעצב את פנים חלל הבית ללא צורך בשמירת מקום לגופי חימום עתידיים.

לסיכום

המערכת חימום תת רצפתי הנה הפתרון האפקטיבי והמומלץ ביותר לחימום הבית. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ומערכת חימום על בסיס מים הפועלת באמצעות משאבת חום, תוכלו ליהנות מחימום אחיד, בריא וחסכוני כאחד.

חברת ניו אנרג'י ישראל, הנה החברה הוותיקה בתחום מערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים. עם מעל 30 שנות ניסיון ומגוון פרויקטים בכל רחבי הארץ מן המגזר הפרטי ועד המגזר המוסדי.

מעוניינים בחימום רצפתי לבית? נותרו לכם עוד שאלות שטרם קיבלתם עליהן מענה? אנו מזמינים אתכם לפנות לחברת ניו אנרג'י ישראל ותקבלו את השירות המקצועי במחיר המשתלם והאטרקטיבי ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here