איך לבחור מכונת כביסה עם מייבש במחיר משתלם
קרדיט pixabay

במקום לרכוש שני מכשירי חשמל כמו מכונת כביסה ומייבש כביסה, כבר ניתן למצוא את שני מוצרי החשמל החיוניים הללו במוצר אחד שהוא מכונת כביסה עם מייבש. רכישה של מוצר אחד אשר מכיל מכונת כביסה ומייבש, חוסכת במקום רב וכן זול יותר גם מהבחינה הכלכלית וכן החיסכון במקום הינו משמעותי, כאשר רוכשים שני מכשירי חשמל שהם גדולים, כאשר ניתן לרכוש מוצר חשמלי אחד.

כאשר מדובר בחללים קטנים, מומלץ בחום לרכוש מכונת כביסה עם מייבש. גם מבחינת העבודה, אין צורך לתלות את הכביסה הרטובה על החבלים, כאשר היא כבר יוצאת נקייה ויבשה. רכישה של שני מכשירים באחד, חוסכת בכסף, כאשר הרכישה של שני מוצרים כמו מכונת כביסה לחוד ומייבש כביסה לחוד, רק תייקר את ההוצאה. יש לשים לב לקיבולת של מכונת הכביסה המשולבת, כאשר החישוב יהיה על פי מספר הנפשות בבית. לדוגמא, 6 נפשות תספיק מכונת כביסה משולבת של 6 ק"ג.

 אמינות לצד נוחות – שני מכשירים באחד

כאשר אנו מכבסים ומייבשים את הכביסה באמצעות מכשיר חשמלי אחד, מדובר על נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ואמינות. ניתן יהיה לכבס את הבגדים ולהסיר את הכתמים מהם ולייבשם. אין צורך להעביר את הבגדים הרטובים למייבש או לתלותם על חבל הכביסה. יש לציין, כי הבגדים הנקיים שיובשו במכונה המשולבת {כביסה וייבוש במכשיר אחד}, יוצאים  ישרים ללא כל קמט, במיוחד כאשר מדובר על בדים סינתטיים. מכשיר משולב זה, יגרום לבגדים שלכם להתייבש היטב והם יהיו נקיים, יבשים וריחניים. תוכלו לכבס ולייבש במכונה אחת, גם בגד ונעלי ספורט, כך שהם צאו נקיים ויראו כחדשים לאחר שימוש עם מכונת כביסה עם מייבש.

ניתן למצוא שני סוגים של מכונת כביסה עם מייבש, כזו שיש בה פתח קדמי אשר משמשת כמייבש ומכונת כביסה עם פתח עליון, כאשר המייבש מותקן עליה כיחידה עצמאית. אם מדובר על מכונה בעלת פתח קדמי, ניתן יהיה להציב אותה מתחת לשיש או כל משטח אחר. ניתן יהיה להשתמש בדופן העליונה כמשטח של אחסון ועבודה. מכונות כביסה משולבות עם מייבש, תופסות יותר שטח, היות ומדובר על מכשיר חשמלי גדול יחסית ולכן, יש להתחשב  במיקום הדלת וכן, בזווית הפתחה של מכונת הכביסה המשולבת.

מה מומלץ לרכוש? מכונת כביסה עם מייבש בעלת פתח קדמי או  עם פתח עליון?

ראשית, יש  לברר  שלמכונת כביסה משולבת בעלת פתח עליון, תהיה נוחה יותר לגישה. מי ששכח עוד בגד, יוכל להכניס אותו למכונה בעל פתח קדמי, יש להפסיק את פעולת המכונה ולהמתין עד שמפלס המים ירד והנעילה של דלת מכונת הכביסה המשולבת, תשתחרר. יש לשים לב, כי כאשר אתם רוכשים מעוגנת כביסה משולבת, עליה להיות מוצבת על משטח ישר ויציב באופן מאוזן, כאשר ארבעת הרגליים של המכונה, נמצאות באופן יציב על המשטח. ניתן לכוון את רגלי מכנת הכביסה המשולבת, על מנת להבטיח יציבות. יש לדעת, כי חוסר איזון במכונת הכביסה המשולבת, יגרום לרעש, לתזוזות ולרעידות ויגרום אף לנזק למכונה.

יש לשים לב, שהמכונה תותקן במקומה באמצעות מתקין מוסמך, אשר נשלח מטעם החברה או החנות, אשר ממנה רכשתם את מכונת הכביסה המשולבת. המתקין יפרק את עיגוני האבטחה אשר ישמרו על תוף מכונת הכביסה מפני תזוזה בזמן ההובלה. המתקין, יחבר את מכונת הכביסה המשולבת למערכת המים והחשמל ויפעיל אותה מול הקונה. ברוב המקרים, הלקוח נדרש להשאיר את מכונת הכביסה המשולבת סגורה באריזה, עד שהטכנאי {המתקין} יגיע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here