איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר אתם שואלים? הגעתם למקום הנכון
קרדיט FREEPIK

רגע לפני שנצלול לכל פרטי הפרטים של כל מסלולי הביטוח הקיימים כיום, חשוב להדגיש ולומר כי לא כל מסלול מתאים לכל אחד. המסלולים השונים נועדו בכדי לאפשר לכל דורש להתאים עבור צרכיו האישיים את מסלול הביטוח שעונה על כל צרכיו על הצד הטוב ביותר. אז אם גם אתם לפני מעמד בחירת הביטוח הטוב ביותר עבורכם, כדאי שתכירו כמה נקודות חשובות אודות חברות ביטוח לרכב ושלל האפשרויות שהן מציעות. פורטל הביטוחים הגדול בישראל יסייע לכם להכיר היטב את כל הפרטים הנדרשים טרם הבחירה המוצלחת והמדוייקת ביותר של הביטוח שלכם. 

ראשית, חשוב לפתוח ולהציג בכלליות את שלושת מסלולי הביטוח הקיימים כיום. המסלול הראשון והבסיסי במיוחד אשר שמו מעיד עליו לא מעט, הוא ביטוח חובה. ביטוח חובה הוא מסלול חובה לכל נהג אשר נועד לכסות כל פגיעה בריאותית כלשהי. פגיעות בריאותיות במקרי תאונות עלולות להסתכם בסכומי עתק, מה שכלל לא בטוח שיהיה לאדם הפרטי לשלם. לכן, ביטוח בסיסי זה המבטח את כלל הנזקים הגופניים הינו ביטוח חובה לכל נהג. 

איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר, איזה ביטוח יכסה גם את נזקי הרכב שלכם ואיזה יכסה אך ורק פגיעות גוף?

אך איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר ולא רק את פגיעותיו הגופניות אתם שואלים? בדיוק המסלול הבא הכולל ביטוח צד ג'. ביטוח צד ג' זהו הביטוח שנועד לענות על השאלה איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר. ביטוח זה אינו חובה וכולל כל פגיעה שהרכב שלכם יגרום לרכבו של אדם אחר. לא מעט אנשים בוחרים בביטוח זה בשל העובדה הפשוטה כי הם לא יודעים באיזה רכב הם עלולים לפגוע. פגיעה ברכבי יוקרה עלולה לעלות לכם לא מעט כסף, מה שביטוח צד ג' יכסה. המסלול השלישי הוא המסלול המקיף ביותר, וכך גם שמו, ביטוח מקיף. ביטוח מקיף אף הוא אינו חובה והבוחרים בו יהנו מביטוח מקיף במיוחד הכולל תיקוני כל פגיעה ברכב שלהם וברכב צד ג'. יתרה מכך, ביטוח מקיף מבטיח החזר מלא של שווי הרכב במקרה גניבה. אז איך תדעו לבחור את הביטוח הטוב והמתאים ביותר לצרכים שלכם? איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר ומדוע אתם צריכים אותו? ולמי מתאים ביטוח מקיף?

מדוע בכל זאת כדאי לבחור בביטוח צד ג' או אף בביטוח מקיף למרות עלותם היקרה בהשוואה למסלול החובה? 

חשוב להדגיש ולומר כי ככל שהקיף הביטוח רחב יותר, כך המחיר שתידרשו לשלם עליו מיד שנה עולה. אז מדוע בכל זאת אנשים רבים בוחרים לשלם אלפי שקלים מידי שנה יותר עבור ביטוח מקיף אתם שואלים? הנה לכם כל הסיבות בגינן רבים בוחרים בביטוח צד ג' או אף בביטוח מקיף על אף שהם אינם ביטוחי חובה. על פי רוב אדם אשר השקיע ממיטב כספו כמה עשרות או אף מאות אלפי שקלים תמורת רכב חדש או כזה שיוצר לפני שנים בודדות, יבחר במסלול הביטוח המקיף ביותר. הסיבה לכך נובעת מעובדה שכל פגיעה ברכב משמעותית הרבה יותר בהשוואה לרכב ישן שעלותו אינו גבוהה משמעותית מעלות הביטוח המקיף. מעבר לכך, הביטוח המקיף מבטיח החזר מלא של שווי הרכב במידה והוא נגנב, מה ששווה עשרות ואף מאות אלפי שקלים. לכן, אנשים הבוחרים להתחדש ברכבים יקרים וחדשים מעדיפים לשלם עוד כמה אלפי שקלים מידי שנה ולדעת שגם אם רכבם יגנב, הם יקבלו את מלוא תמורתו חזרה. חשוב להדגיש ולומר כי הביטוח המקיף כולל בתוכו את כל שני מסלולי הביטוח הנוספים שצוינו מעלה. איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר? גם הביטוח המקיף. אך האם ניתן לבטח את הנזר שנגרם לרכבו של אחר במחיר נמוך ממחיר הביטוח המקיף? אכן כן. 

נוהגים על רכב חדש? נוהגים על רכב ישן אך חוששים לפגוע ברכב חדש? ביטוח מקיף וביטוח צד ג' הם התשובה הטובה ביותר עבורכם

ביטוח צד ג' כולל אך ורק את נזקי הגוף ופגיעה ברכבו של אחר. רוב ככל האנשים אשר בוחרים במסלול ביטוח צד ג' הם אנשים שנוהגים על רכבים ישנים ששוויים נמוך. הם אינם חוששים לפגיעה או לגניבת הרכב שלהם, אך בכל זאת רוצים לבטח כל נזק שעלול להיגרם לרכבו של אחר, למאמר החדש ביותר באתר. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מציג את כל המידע שאתם צריכים לפני פנייתכם לכלל חברות ביטוח לרכב על מנת שתצליחו להתאים את המסלול הביטוחי הטוב ביותר עבורכם. אז באשר לשאלה איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר? ביטוח צד ג' יעשה זאת במחיר האטרקטיבי ביותר. לעומתו ולעומת הביטוח המקיף, ביטוח חובה אינו מכסה נזקי רכוש כלל ומתמקד אך ורק בכיסוי נזקי גוף. עלותו של ביטוח החובה נמוכה משמעותית מעלותו של הביטוח המקיף, אך בכל זאת, רבים בוחרים לשלב הרחבת ביטוח כלשהי במטרה להגן על עצמם מפני הוצאות גבוהות במיוחד במקרי פגיעה ברכבי יוקרה. אך רגע לפני שאתם פונים למספר חברות ביטוח לרכב ולמרות שאתם יודעים לענות תשובה מלאה על השאלה איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר, ישנם עוד מספר פרטים המשפיעים על עלות הביטוח שלכם שכדאי שתכירו.

עלות הרכב ופרופיל הנהג משפיעים באופן ישיר על מחיר הביטוח!

הגורם הראשון אשר משפיע באופן ישיר על עלות הביטוח שלכם הוא שווי הרכב אותו תרצו לבטח. חברות ביטוח לרכב מעריכות את שווי הרכב שלכם ועל ידי כך נותנות לכם הצעות מחיר בהתאם. הסיבה לכך די ברורה. במידה ותרצו לבטח רכב שעלותו 50,000 שקלים, חברת הביטוח יודעת כי גם אם הרכב יגנב, הם ידרשו להוציא מכיסם כמה עשרות אלפי שקלים בודדים, מה שמאפשר להם לדרוש מחירים נוחים. לעומת זאת, במידה ותרצו לבטח רכב שעלותו היא 500,000 שקלים, חברת הביטוח מבינה כי במקרה גניבה היא תידרש להוציא סכום גבוה במיוחד, מה שגורם באופן ישיר להעלאת מחירי הביטוח. הגורם השני המשפיע על עלות הביטוח שלכם היא פרופיל הנהג על הרכב. במידה ומדובר בנהג ותיק ומיומן שאינו עשה תאונה במשך שנים רבות, חברות הביטוח לא יחששו מפני הוצאות כיסוי בגין תאונות דרכים, מה שיאפשר להם להעניק הצעת מחיר נמוכה. לעומת זאת, אם נהג הרכב הוא נהג חדש אשר אף הספיק לעבור תאונת דרכים בשנים האחרונות, חברת הביטוח משערת כי קיים סיכוי בלתי מבוטל שהנהג ידרש לתבוע מהם תשלומים בגין תאונה, מה שגורם להם להעלות את מחיר הביטוח. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מאפשר לכם להגיע מוכנים למעמד בחירת ביטוח הרכב המתאים ביותר לצרכים שלכם. על השאלות איזה ביטוח יכסה את הנזק שנגרם לרכבו של אחר, איזה יכסה גם את כל נזקי הרכב שלכם ואיזה יכסה נזקי גוף בלבד אתם כבר יודעים לענות היטב. 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here