קרדיט: Canva

מי מכם שיודע כיצד פועלים מזגני אינוורטר ישים לב כי מזגן מיצובישי vrfפועל בצורה דומה. הסיבה לכך היא ששני סוגי המזגנים משנים את תפוקת המאיידים לפי הצורך, ברציפות וללא עצירת מנוע המזגן. זה חוסך בחשמל מכיוון שהמנוע לא צריך להתניע כל פעם מחדש. חברת קידמת המיזוג רשומה כמתקינים מורשים של מגוון חברות מעולות בשוק מערכות מיזוג האוויר, כולל חברת מיצובישי.

מה ההבדל בין מזגן אינוורטר לבין מזגן מיצובישי vrf?

יש הבדל גדול בין מזגן אינוורטר לבין מזגן מיצובישי vrf, שהוא בעיקר טכני: במזגני VRF, הנקודה שבה הצינורות הפנימיים מתפצלים קרובה ליחידות הפנימיות. למה זה משנה ללקוח? כי זה משפיע על כמה טוב אתם יכולים לשלוט בטמפרטורה. מזגן אינוורטר שולח אוויר למאייד בטמפרטורה קבועה, בעוד שמערכת VRF שולחת אוויר לכל מאייד בטמפרטורה שהגדרת עבורו. ההבדל הטכני הזה גם הופך את ההתקנה לגמישה הרבה יותר, חוסך כסף בהתקנה ומקל על איתור ותיקון בעיות. כלומר, אפשר לומר שמערכת קירור אוויר VRF יקרה יותר מסוגי מזגנים אחרים, אבל אי אפשר להתווכח עם כמה קלה היא להתקנה, לשימוש ולתחזוקה, וכמה היא משתלמת לטווח הרחוק.

לטכנולוגיית קירור אוויר VRF יש הרבה יתרונות

מזגן מיצובישי vrfעשוי לענות על צרכים, דרישות ומגבלות שונות, הן מבחינת אופן פעולתו והן מבחינת איך הוא נראה. מזגנים אלו גם עשויים להיות יעילים באנרגיה, אמינים, ניתנים להתאמה אישית וניתנים לשליטה טובה ומדויקת יותר. חיבור של מערכת VRF יכול לחסוך כסף, להיראות יפה, לעבוד ביעילות רבה יותר, ואפילו להיות שקט ונעים לשימוש. אם אתם זקוקים למערכת מיזוג אוויר לדירה גדולה, לבית עם מבנה הנדסי מורכב, משרד גדול, אולם, אתר עסקי או מוסדי, מזגנים מסוג VRF עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם בגלל מספר יתרונות חשובים:

נוחות מירבית: כאמור, המאפיין העיקרי של מערכת ה-VRF הוא היכולת לשלוט על הטמפרטורה בכל חדר בנפרד בהתאם לצרכים של האנשים שגרים בו.

גם חימום וגם קירור: מערכת VRF היא היחידה שיכולה לחמם ולקרר חדרים שונים בו זמנית. זה מצוין למשרדים שבהם החדר עם חוות המחשבים צריך להישמר קריר אבל את חדרי העבודה וחדרי הישיבות צריך לחמם בימים קרים.

להתקנת מערכת VRF של חברת מיצובישי הידועה, צרו קשר עם קידמת המיזוג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here