מדריך לקניית מדפסת משרדית

האם עידן המדפסות והנייר לא חלפו זה מכבר? מסתבר שהדרישה עדיין קיימת. יחד עם זאת דרישות החיסכון והדרישות עליהן עונה המדפסת שלנו, שמהמדפסת השולחנית הרגילה הפכה ל"כוח משולב" ובלתי נלאה – השירות שאנו מקבלים, אינו מסתיים במשלוח פקודת ה "הדפס" והוצאת הפלט בסוף עבודת ההדפסה.

כיום, ניתן לרכוש מדפסת, לגבות את הנתונים ולשלוט על מסד הנתונים מבלי להדפיס ולו דף אחד!  המדפסות החדישות אשר הפכו לשם דבר בעולם ההתייעלות הטכנולוגי, מעניקות את אותו השירות לבתי עסק ולצרכן הפרטי, באופן אפקטיבי ובעלויות שרק הולכות וצונחות, עד כדי כך שמחירה של מדפסת חדשה עדיפה במקרים רבים על פני תיקון- מדפסות לכולם!

מדפסות משולבות – כבר שכחנו שהיה פעם משהו אחר

אם אתם מנהלים משרד, ארגון או כל בית עסק החל מקנה מידה קטן ועד גדול, המדפסת המשולבת היא כלי הכרחי עבורכם, הריצה בין המדפסת, לפקס לסורק הפכה למיותרת ותכנון המדפסות המשולבות הפכו לפעולה אפקטיבית מבחינת זמן הפעולה והחיסכון במקום. היעילות של המדפסות הללו הפכה למענה כה מעיל לצרכים המשרדיים עד כי היום אין כמעט אפשרות לאתר מדפסות רגילות הכוללות אך ורק את אלמנט "ההדפסה" בלבד- הברירה אם לבחור במדפסת ה"רגילה" לבין המשולבת כמעט ולא עומדת על הפרק.

עלויות המדפסות המשולבות, נאות בין 249 ₪ ל 499 ₪ בממוצע!

הגודל הממוצע של המדפסת המשולבת הוא  40X40 ס"מ , כך שבהחלט ניתן למצוא מדפסות משולבות, הכוללות גם פקס וסורק לצרכים משרדיים וביתיים, המותאמות גם לשולחנות משרדיים כמו גם לפינות עבודה מחלקתיות.

מדפסת תלת מימד לחסכון אופטימאלי בתוצרי היי טק

ייצור אב טיפוס בפיתוחי סטארט אפ בתחומים רבים בעולם ההיי טק דורשים השקעת כספים ומשאבים רבים. ההשקעה היא כה גדולה עד כי לעיתים חברות שאינן מבוססות מספיק אינן יכולות להרשות לעצמן ואנו מדברים רק על התהליך ההתחלתי של הייצור ובדיקת כדאיות המוצר והיעילות שלו ביחס לצורך עליו הוא עתיד לענות. מדפסות תלת מימד יועדו לענות בדיוק על הצורך הזה ולאפשר "הדפסה" של אב הטיפוס לכדי תוצר אותו ניתן להציג באופן חי יותר ואפילו לגייס השקעה ומשאבים לפיתוח התוצר האמיתי.

מדפסות תלת מימד, מגיעות בגדלים קטנים במיוחד, ניתנים לרכישה, אך במחירים שלהן כיום המסתכמים באלפי ועשרות אלפי שקלים, ההמלצה היא לשכור את המדפסת בעלות של כמה מאות שקלים בעת הצורך מהחברות היצרניות.

בארץ, קיימים יבואנים רשמיים של יצרני מדפסות התלת מימד מחו"ל. לפני חודשים מספר התקיימה תערוכה טכנולוגית, אליה הגיעו חברות היי טק וחברות פיתוח במשלחות מרחבי העולם וחברות היי טק ישראליות, להציג את מרכולתן, פיתוחיהם הקיימים, פיתוחי העבר ותוכניות העתיד העומדות על הפרק, בין החברות ניתן היה למצוא גם חברות ייצור ויבואניות ישראליות למדפסות תלת מימד.

השקעה של כמה מאות שקלים, על תהליך אב הטיפוס מהווה נקודה חדשה ומרגשת במיוחד בענף ההיי טק בכלל ובענף הסטארט אפ ו"הסטראטאפיסטים הצעירים" בפרט.

זאת ציפור, זה מטוס. לא… זאת מדפסת הלייזר החדשה שלכם

אחד הפיתוחים המלהיבים ביותר בעולם ההדפסה, הוא מדפסת הלייזר, ההדפסה על מדפסת הלייזר יצרה את הפתרון המושלם לבעיית הדיו. מדפסת הלייזר, פועלת בטכנולוגיה ייחודית העושה שימוש בקרני לייזר המטביעה את הטקסט על הנייר ללא הצורך בהשקעה בדיו למדפסת והחלפת טונרים נמוכה במיוחד ביחס למדפסות רגילות. עלויות מדפסת הלייזר, יקרות פי 2 ויותר ממדפסת משולבת רגילה. עלות מדפסת הלייזר נעה בין 700 ₪ ל 3,000 ₪ בממוצע. יתרונותיה העיקריים של מדפסת הלייזר, הן: חיסכון משמעותי בהחלפת טונר, הדפסה מהירה, רזולוציית צבע גבוהה במיוחד, הדפסה מהירה מאוד ביחס למדפסת דיו רגילה, יכולת הדפסה כמותית במהירות ואיכות גבוהה במיוחד.

אז קדימה, שלחו להדפסה…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here