מדריך לבחירת מועדון לבר מצווה

המילה האחרונה בתחום חגיגות בר המצווה הם מועדונים לבר מצווה. מועדונים לבר מצווה הם מתכונת המדמה מועדון למבוגרים, עם בר, די ג'י וברמנים, אלא שמקום אלכוהול אמיתי, ייהנו החוגגים הצעירים במסגרת מועדון לבר מצווה ממשקאות קלים בבקבוקים וכוסות מיוחדות המדמות בדיוק את אילו מהם נהנים מבלים במועדון או בר אמיתי. כדי להבטיח הנאה מלאה שלכם ושל חתן בר המצווה הצעיר מחגיגה בתוך מועדון לבר מצווה, ישנם כמה קריטריונים לבחירת מועדון לבר מצווה שיאפשרו לכם לוודא מראש שתקבלו תמורה מלאה לכספכם ותצאו בהנאה גדולה מהאירוע. מועדונים לבר מצווה יכולים להיות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת אם נשקיע את תשומת הלב הראויה בתהליך הבחירה.

מועדון אמיתי או אולם אירועים המדמה מועדון לבר מצווה

בר מצווה הוא התפר שבין הלידות לבגרות ולפעמים יש הרגשה כי המתבגר הפרטי שלכם קצת ממהר מידי להתבגר. כשתפנו לבחירת מועדון לבר מצווה, בחירה במועדון אמיתי שעושה הסבה עבור בר מצווה יכול להיות הדבר שישמח ביותר את החוגג הצעיר שלכם. אולם, כדאי לכם לוודא היטב את אופיו של המקום במידה והוא מתפקד כמועדון רגיל ולא רק בתור מועדון לבר מצווה, כדאי לכם לבקר במקום בזמן התפקוד הרגיל של המועדון ולראות מי הוא הקהל שמגיע למקום, כדי שתוכלו להבטיח לעצמכם שלא תהיה התערבבות ביציאה עם אנשים שאינם לרוחכם.

אולם אירועים בתור מועדון לבר מצווה

היתרון באולם אירועים המדמה מועדון לבר מצווה הוא ברמת השליטה המלאה שתקבלו על איכות הברמנים, וכן תוכלו לקבל בקרה מלאה על סוגי המשקאות המוגשים ואופי המבקרים במקום. בניגוד למועדונים, שעשויים לפעול בשיטת הסרט הנע ולהכניס מבלים מבוגרים מייד עם תום אירוע בר מצווה שלכם. אולם אירועים המדמה מועדון לבר מצווה יוכל להקדיש את הערב אך ורק לכם. קחו בחשבון שאולמות אירועים המדמים מועדון לבר מצווה הם בעלי ניסיון רב יותר בטיפול בצרכי מתבגרים צעירים, כיוון שלהם יש ניסיון רב בתפעול מסיבות בר מצווה. הסיכון העיקרי בחגיגת באולם אירועים היא באובדן תחושת האוטנטיות של המועדון.

בחרתם במועדון אמיתי – על מה להקפיד

בדקו את האזור בו ממוקם המועדון. אל תסתפקו בביקור בשעות היום, אלא בקרו במקום גם בשעות הערב, שאילו השעות בהן תסיים חגיגת בר המצווה, כדי להתרשם מהאוכלוסייה באזור. לפעמים עדיף להשקיע עוד כמה שקלים כדי לקבל מועדון לבת מצווה במרכז העיר ולא להסתפק במועדון שנמצא באזור תעשייה שעשוי למשוך גם בליינים שליליים. כמו כן, בקרו במקום בזמן חגיגת בר מצווה ואל תהססו לקחת מספרי טלפון מבעלי האירוע כדי לקבל מהם התרשמות באופן פרטי לאחר תום האירוע. קחו בחשבון כי עליכם להקפיד פי שבע על כל פרט כאשר מעדיפים במועדון לילה על פני אולם אירועים באולם מקצועי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here