מדריך לבחירת חבילות שייט באירופה
קרדיט pixabay

לאורך הים התיכון שוכנות מדינות רבות אשר נחשבות לאטרקטיביות מאוד עבור המטייל הישראלי. ניתן להגיע אליהן לביקור במגוון דרכים ואחת המקובלות והפופולאריות היא על ידי קרוז נפלא המשלב נופש וטיולים. חבילות שייט באירופה מאורגנות על ידי חברות אשר מספקות חוויות נהדרות לכל תייר העולה על סיפוני ספינותיהם. ההפלגה מאורגנת באופן חכם. היא מתבצעת בשעות הלילה והעגינה בנמלים השונים נעשית עם שחר. כך, יכול כל אחד אשר חפץ בכך לרדת לחוף למטרות שונות. יש הבוחרים בטיול מאורגן הנערך על ידי החברה הכולל יום טיול לאתרים נחשבים ומבוקשים באוטובוס מפואר וממוזג ובליווי הדרכה מקצועית. יש הרוצים לטייל עצמאית, אחרים רוצים לבלות בעיר בקניות או באחד מחופי הים הפופולאריים, וכן הלאה.

צוות הספינה דואג להורדת והעלאת המטיילים מהספינה ואליה. אלו אשר מחליטים שלא לרדת מהספינה יכולים לבלות בכל המתקנים הפזורים בה. בין היתר, בבריכות, על משטחי השיזוף, בחדרי הכושר, בספא, באולמות משחקים ועוד. השייט מתאים לכל הגילאים וקיימות הפעלות שונות לילדים ומבוגרים. בערבים ניתן לבלות באולמות ההופעות, לראות סרטים, לשחק משחקים, לרקוד וכדומה. על הספינה ניתן למצוא קזינו למהמרים, וכן, חנויות דיוטי פרי לרכישת מוצרים מגוונים בהוזלה. כל אלו מספקים שפע של פעילות לאורך כל  היממה. את הנוסעים משרת צוות ענק של עובדים הדואגים לכל דבר לאורך 24/7.

הספינה היא מעין מלון יוקרה צף שבו הכול כלול והדבר מתבטא, בין היתר, באוכל המוגש. הנוסעים מקבלים ארוחות בוקר, צהריים, ערב וחצות בחדרי אוכל שונים. התפריטים מגוונים ועל טהרת מטבחים בינלאומיים שונים. אוכל איטלקי, צרפתי, יווני, מקסיקני, מזרח אסייתי, מזרחי ועוד מבחר טעמים. בנוסף, ניתן לקבל אוכל קל לאורך כל היום בדוכני מזון מהיר הפזורים בנקודות שונות בספינה. קיימות רמות שונת של אירוח. החל מתאים מרווחים על הסיפון וכלה בתאים קטנים יותר בבטן הספינה. מלון צף זה מספק בונוס של ממש בדמות שייט רגוע ומהנה בים הפתוח. ניתן לראות שקיעות וזריחות, נופי חוף וים, שחפים דואים ועוד. ניתן למצוא מקומות מבודדים בספינה ולצפות בים עם כוס יין.

קיים מגוון רחב של חבילות שייט לאירופה שממנו ניתן לבחור. מסלולי השייט הם באורכים שונים וכוללים את איטליה, יוון, קרואטיה, קפריסין ולצידם איים אחרים כמו מלטה, כרתים ועוד. ניתן לבחור במסלולים בהם עוגנים בערים מובילות דוגמת: רומא, נאפולי, ונציה אתונה – פיראוס, וולוס, דוברובניק, לרנקה, לימסול ועוד. מכל נמל כזה ניתן להגיע לאתרים ידועים דוגמת מנזרי מטאורה, האקרופוליס, קולוסיאום ברומא כיכר מרקו פולו בוונציה ועוד. הבחירה היא כמובן, עניין של טעם אישי, משך הזמן הרצוי, יכולת כספית ועוד. כל מטייל יכול למצוא בקרוז כזה את סוג הבילוי המועדף עליו. מומלץ להזמין קרוז אצל חברה מקצועית ובעלת מוניטין. היא דואגת לכל הפרטים הקטנים והגדולים גם יחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here