זוגיות עבודה לטווח הארוך!

כל מי שניהל בעבר מערכת יחסים זוגית יודע עד כמה מאתגרת ההתנהלות בין שני אנשים, ועד כמה היא עשויה להיות נפיצה. יחד עם זאת, אם מערכת היחסים הזוגית שלכם חשובה לכם ואתם רוצים לשמר אותה לאורך שנים ארוכות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשקיע מאמצים ביצירת ערוץ תקשורת. סוניה יפעת יובל היא מאמנת אישית בעלת התמחות בתחום הזוגי, אשר יכולה ללוות אתם בדרך ליצירת זוגיות מיטיבה.

מחזקים את מערכת היחסים הזוגית

בכדי לפתח ערוץ תקשורת במערכת היחסים הזוגית שלכם, אתם צריכים קודם כל להבין מה הם האתגרים שעומדים מול שני בני הזוג בשלב הנוכחי של החיים. בדיוק מסיבה זו, זוגות רבים בוחרים לפנות לתהליכי אימון זוגי, אשר כל מטרתם היא להגיע למצב שיא ההצלחה של מערכת היחסים, ולייצר תוצאות קונקרטיות בשטח.

אנשי המקצוע שיכולים לשנות את התמונה

פנייה לאיש מקצוע מיומן בתחום הבינאישי יכולה להיות מאתגרת. לעיתים קשה לכם להיכנס עם הראש ולהכיר בכך שיש בעיות במערכת היחסים שלכם. על כן אתם יכולים להאזין בשלב הראשון לכל הרצאה על זוגיות. זאת בכדי לגלות מידע ולהבין מול מה אתם מתמודדים. רק לאחר מכן, כאשר אתם מרגישים קצת יותר נוח עם הפנייה לתהליך טיפול אישי, ניתן להתקדם לשלב הבא.

זוגיות טובה היא לא חלום

במהלך הטיפול האישי אתם מגדירים לעצמכם את המטרה, אשר ברוב המקרים היא יצירה של זוגיות טובה. אבל זוגיות טובה היא רק כותרת, שאתם חולמים עליה כאשר אתם מנהלים זוגיות במשבר. חשוב להבין מה היא ההגדרה של זוגיות חיובית, מיטיבה ואוהבת מבחינתכם, ואיך אתם רוצים לראות את החיים המשותפים שלכם מתנהלים בשנים הקרובות, כבר בשלבים הראשונים של האימון או הטיפול. כך תוכלו לתאם ציפיות בין שני בני הזוג, לפתח מחדש את השפה המשותפת שאבדה לכם, ולהגיע להסכמות הדדיות על נקודות מחלוקת עיקריות. השקעה בתהליך אימוני או טיפולי היא השקעה שתממש את עצמה בעתיד ותאפשר לכם לשפר את החיים של כל בני המשפחה בצורה משמעותית.

 

סוניה יפעת ארבל היא מאמנת אישית ומנהלת של מרכז "סוניה בהרמוניה". המרכז עוסק בטיפולים אישיים וזוגיים ומאפשר לכם ליצור מחדש את מבנה הבית והמשפחה שאתם מכירים משנות הזוגיות הראשונות. אנו מלווים אתכם בכל שלב של התהליך בצורה אישית, בכדי שתוכלו להגיע לזוגיות עליה אתם חולמים. לפרטים נוספים ויצירת קשר: 052-5533233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here