גוגל לעסקים: מדריך קצר וקולע
מקור FREEPIK

אז יש לכם אתר אינטרנט והכול טוב ויפה, אבל משום מה אתם מחמיצים לא מעט גולשים פוטנציאליים שהיו יכולים להפוך בקלות ללקוחות שלכם, בייחוד אם הם גרים באותו אזור המגורים שבו ממוקם העסק שלכם. אך בזכות השירות האמין של גוגל – גוגל לעסקים – אפשר לעשות פלאים במנוע החיפוש ולנתב את הגולשים הפוטנציאליים אליכם.

מדוע כדאי לי להירשם לגוגל לעסקים?

גוגל לעסקים מספק מגוון רחב של אפשרויות לעסק הבוחר להשתמש בו, והוא כולל לא מעט יתרונות. היתרון המשמעותי הראשון הוא שמדובר בכלי חינמי, כך שלא נדרשת כאן השקעה כספית. דבר שני, מלבד מידע טכני כמו שם העסק, מיקומו או פרטי התקשרות, אתם יכולים להוסיף מידע ויזואלי כמו תמונות או סרטונים בזווית של 360 מעלות, ולערוך לגולשים היכרות מעמיקה יותר עם העסק. ולבסוף, אתם אלה שמנהלים את ההתקשרות עם הגולשים ובסופו של דבר הלקוחות, ואין כל מתווך נוסף ביניכם לבין הלקוחות שלכם.

יוצרים חשבון בגוגל לעסקים ב-6 שלבים פשוטים

ראינו את היתרונות המשמעותיים של הכלי גוגל לעסקים, שניתן בהחלט להשתמש בו כדי לקדם את העסק שלכם. כעת, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפעול לפי שלבים פשוטים ליצירת חשבון בגוגל:

  1. יצירת דף אשר כולל את כל הפרטים שלכם

בחנו היטב את הפרטים שאתם צריכים למלא, מבלי להחסיר את הפרטים החשובים. כל חשבון עסקי צריך לכלול פרטים כמו שם העסק, כתובת, מספר טלפון, הקטגוריה שבה מופיע העסק, תיאור של העסק ובמה הוא מתמחה. לצורך כתיבת התיאור, ניתן להוסיף עד כ-750 מילים.

2. בודקים את המידע

לפני שאתם מאשרים את המידע, מומלץ לבדוק שהמידע שהזנתם בעמוד תואם את המידע המופיע באתר האינטרנט של העסק. חשוב לבדוק במיוחד את פרטי העסק, כדי לוודא שהלקוחות שלכם יגיעו למקום הנכון.

3. מעלים תמונות

זהו השלב שבו אתם מעלים את תמונות העסק, כדי למשוך את עיניהם של הלקוחות. כאשר מעלים תמונה יש לשים לב שהיא בפורמט PNG או JPG. כמו כן, גודל התמונה צריך להיות בין 5MB ל-10KB וברזולוציית 720X720 פיקסלים.

4. להכניס ביקורות של גולשים

לטוב ולרע בגוגל לעסקים יש אפשרות להכניס ביקורות. כדי להתחיל בטוב, בקשו מלקוחות ותיקים שלכם להמליץ עליכם. ביקורות של לקוחות אמינים ואמיתיים יתרמו לקידום העסק.

5. האימות של גוגל

לאחר שאתם מסיימים למלא את כל הפרטים שלכם, גוגל מבצעת אימות. בגוגל בודקים אם העסק שלכם באמת קיים. בסיום הבדיקה הזו אתם מקבלים בדואר מעטפה הכוללת קוד.

6. מזינים את קוד האימות

זהו השלב האחרון ברישום לגוגל. אתם מזינים את קוד האימות במקום המיועד לכך. לאחר אימות נוסף של כתובת העסק, תתחילו להופיע בגוגל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here