סידורי בלונים
קרדיט PIXABAY

סידור בלונים הוא רעיון פופולרי לאירוע עסקי. זה כבר לא רק למסיבות יום הולדת לילדים. היום מומלץ להשתמש באומנות סידור הבלונים כדי ליצור את התפאורה המושלמת לכל אירוע. הדרך הטובה ביותר להתחיל היא יצירת קשר עם חברת בלונים מקצועית ולתת לאמן הבלונים שלהם לסדר לכם את האירוע.

בלונים לאירוע עסקי

בלונים לאירועים הם קישוט פופולרי עבור אירועים רבים. הם משמשים לעתים קרובות כעיצוב מסיבה וניתן לראות אותם בחתונות, מסיבות יום הולדת וחגיגות אחרות. השימוש בבלונים אינו מוגבל לאירועים כאלה והם יכולים ואפילו מומלץ להשתמש גם כקישוטים לאירועים עסקיים.

איזה סוגי סידור בלונים לאירועים עסקיים יש?

קשת בלונים להקמת סניף חדש

קשת בלונים היא עיצוב בלונים חגיגי ופופולארי בקרב עסקים ופרטיים, כיוון שעמדת הבלונים בצורה קשת בשער הכניסה, מעניקה את החוויה החגיגית לכל עובר, מבליטה את האירוע ברחוב, בקניון ובמרכזים מסחריים, כאשר מציבים אותם בכניסה של הסניף החדש. מניסיון, מומלץ בהחלט לכל השקת סניף.

בלונים ממותגים

סידור נוסף שמאד פופולארי בקרב אירועי חברה, השקת סניפים ואירועים עסקיים חגיגיים אחרים, הוא סידור בלונים ממותגים ומפוזרים לפי עיצובו של אמן הבלונים. השדרוג של האירוע עם בלונים ממותגים מעניק באירוע חברה הרגשה של בית לעובדים ולשוהים באירוע, ובהקמת סניף חדש – תורם בקידום המכירות, העברת מסר חגיגי אצל בית העסק ועוד אלמנטים מהנים.

כמה עולה סידור בלונים לעסק?

סידור בלונים לעסק באמצעות חברת בלונים מקצועית יעלה החל מ-450 ₪. המחיר משתנה בהתאם לגודל הפרויקט, כמות הבלונים וסוגם של הבלונים שנבחרו.

איך לבחור חברת בלונים לאירועים עסקיים?

ניסיון

ניסיון הוא דבר חשוב בכל מה שקשור לעיצוב אירועים באמצעות בלונים, לכן היכנסו לאתר של החברה, ראו שיש תמונות, קבלו מידע על החברה עצמה ועל פי זה תדעו לקבל מושג מי עומד מולכם.

המלצות

בעידן הנוכחי נהוג מאד לקבל המלצות מלקוחות של אנשי השירות אותם אתם רוצים לבחון, ואם החברה מקצועית, היא גם תשמח לתת לקוחות שנהנו משירותיה ויצאו מאושרים מכך. זה פרמטר מאד טוב לבחור את החברה הנכונה עבורכם.

ביקורות

בדומה להמלצות, ישנם לקוחות המגיבים בכרטיסיות העסק של החברה בגוגל (במידה ויש), כדאי לגשת לשם ולבדוק מה אומרים עליה. כמו כן, ניתן למצוא המלצות גם בעמוד הפייסבוק של החברה, אינסטגרם וברחבי האינטרנט.

תמונות

לחברות בלונים ברוב המקרים צריך להיות המון תמונות מאירועים קודמים באתרי האינטרנט שלהם, גשו לשם, לבחון את הניסיון ולבחון את אמנות העיצוב שלהם והאם אתם מתחברים לכך.

לסיכום

בלונים לאירועי חברה ואירועים עסקיים הם הדבר, אל תהססו לעשות זאת, ולאחר שעשיתם, את תרגישו את השדרוג של האירוע שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here