קרדיט - Canva

כשמישהו מבין שיש לו בעיית שימוש בסמים וזקוק לעזרה, הוא כבר עבר חצי מהדרך להחלמה. עם זאת, לא כולם ידברו על כך, או ימהרו לבקש עזרה, כי הם מפחדים שישפטו אותם על מעשיהם. כאשר לאדם יש בעיה אך הוא מסרב להכיר בה, קשה לעזור לו. אז, בני משפחה וחברים צופים בחוסר אונים איך יקיריהם מסתחררים מטה לתוך התמכרות. אבל ברגע שאתם מקבלים את האומץ לקבל את עזרתו של מרכז גמילה מסמים, כל השאר יבוא על מקומו. הקשיבו לעצות של החברים, המשפחה והאהובים שלכם אם הם לוחצים עליכם ליצור קשר עם מרכז גמילה שבטיא. הם באמת רוצים את הטוב ביותר עבורכם, וזו הסיבה שהם מפעילים כל כך הרבה לחץ.

מרכז גמילה מסמים- כמה חשוב לשמור על מוטיבציה גבוה?

כאשר אתם מתחילים לקבל טיפול דרך מרכז גמילה מסמים, לא תמיד תראו שינויים מיידיים. יתר על כן, אם אין לכם את המוטיבציה, המסירות והדחף לשפר את מצבכם, לא תקבלו תוצאות משמעותיות מהטיפול שלכם. כאשר אתם צולחים בשלבים את תהליך הגמילה, אתם צריכים להפוך את האושר שלכם מכל הצלחה, גם הקטנה ביותר, לדלק לשמירה על המסירות שלכם במהלך הגמילה שלכם מסמים. ההתמדה משתלמת, אז המשיכו בזה לא משנה כמה דברים מתסכלים או מתישים קורים לכם. המאבק שלכם נגד שימוש בסמים יכול להסתיים בניצחון, אתם רק צריכים להאמין בעצמכם. מסירות וגישה חיובית יכולים לשרת אותכם גם כשאתם מסיימים את הטיפול במרכז הגמילה. זה ישמש כתזכורת מתמדת שאתם חזקים יותר מכל חומר מפתה או נסיבות שבעבר היה בכוחם לשבור אותכם.

תוכניות ניקוי רעלים לבדן אינן מספיקות

את המזהמים הכימיים בגופכם לא ניתן לשטוף רק במים. הטיפול היעיל ביותר כולל גם תוכנית מובנית לניקוי הגוף מסמים וגם רשת חברתית חזקה. ניקוי רעלים הוא לא כדור קסם, אבל זה עשוי להיות צעד ראשון מועיל. לא קיים 'כדור קסם' לגמילה מהירה מסמים. כל מטופל מקבל טיפול המותאם לצרכיו הספציפיים. תהליך ההתפכחות הוא מאתגר אבל שווה את המאמץ. להתאמת הטיפול לצרכים שלכם צרו קשר עם מרכז גמילה שבטיא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here