קרדיט Canva

רוב האנשים חולמים על תעסוקה בתחום הטכנולוגיות הגבוהות הן עקב השכר הגבוה והן הודות לתנאי העבודה המצוינים בתעשיית ההיי-טק: פינות הקפה העשירות והמזמינות, הפינוקים בזמן המנוחה והפנאי, הטיולים לחו"ל ועוד – כל זה הופך את האפשרות לעבוד בתעשייה לחלום. האם ניתן לעשות את זה ללא ניסיון? מייד לאחר קורסי ההכשרה? התשובה היא כן רבתי! אנחנו ניתן לכם את כל העצות ונמצא עבורכם מקומות שגם ילמדו אתכם את המקצועות השונים בתחום וגם יעזרו לכם למצוא תעסוקה ישירות לאחר סיום הקורס. לעיתים הדרך תהיה קצת ארוכה אך משתלמת בהחלט.

מה זה E-Learning

Learning-E (מהאנגלית Electronic Learning) היא מערכת למידה המשתמשת באינטרנט ובטכנולוגיות אלקטרוניות. הרעיון הוא שתלמיד לומד בעזרת קורסים מקוונים ישירות מהבית. למידה מקוונת הפכה פופולרית במיוחד בשנים האחרונות. להרבה אנשים נוח ללמוד בבית: אין צורך לבזבז זמן על נסיעות והתכנסויות, ואין קשר למקום ספציפי. אבל יש גם חסרונות ללמידה מקוונת – יש כאלה שמתקשים להתרכז בלי נוכחות של מורה, במיוחד אם למישהו אין פינת עבודה בבית. יתרון נוסף של e-learning הוא עצמאות בכל הקשור למקום הלימוד. זה לא משנה היכן הסטודנט נמצא – באירופה, אסיה, ארצות הברית או ניו זילנד. כל מה שאתה צריך על מנת ללמוד הוא מחשב או טאבלט עם גישה לאינטרנט. ייקח זמן להתרגל למצב החדש של לימוד מקוון. הכל יהיה שונה – אתה לא צריך להתעורר מוקדם, להתלבש וללכת לאנשהו לשיעור הראשון. אבל יופיעו תחומי אחריות חדשים – התחברות לוובינר בזמן או השלמת שיעורי בית באתר לפני המועד האחרון.

רוצים לימודים אקדמיים בתחום ההייטק?

אם אתם חולמים על קריירה ארוכת טווח בהייטק, מכוונים מאוד גבוה ורוצים להגיע למשרות ניהוליות בטופ של החברות, אתם חייבים הכשרה שכוללת לימודים אקדמיים. חשוב להתחיל בהתחלה – השלמת בגרויות! (למי שזקוק לכך) בדרך כלל לאחר שירות הצבאי תוכלו לעשות זאת על חשבון הפיקדון. פנו אלינו ונוכל לכוון אתכם למקומות בהם תוכלו ללמוד באווירה טובה ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר.

ומה הלאה?

לאחר השלמת בגרויות כדאי מאוד להעלות את הסיכויים להתקבל לימודים גבוהים של מקצועות ההייטק, כמו הנדסת מחשבים או תואר מחשבים מאוניברסיטה. איך תוכלו לעשות זאת – לימודי פסיכומטרי. קיימים מספר סוגים של קורסי פסיכומטרי: קורס סטנדרטי של מספר חודשים או קורס מרוכז – עם יותר שעות לימוד יומיות אך בתקופה קצרה יותר. קיימת גם אפשרות ללימודים פרטניים ואם יש צורך קיימים גם קורסים המותאמים  לליקויי למידה.

חברת ALLSTUDY תוכל לייעץ לכם לגבי האפשרות הטובה ביותר עבורכם ולנתב אתכם למקום המתאים. צרו אתנו קשר עוד היום בטלפון או השאירו נתונים באתר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here