מתכון לשניצל קריספי ב 10 דקות הכנה
מקור FREEPIK

הילדים שלכם אוהבים שניצלים, אבל אין לכם הרבה זמן פנוי להכנתם? מבקשים להכין שניצל טעים ופריך כמה שיותר מהר? לפניכם מתכון לשניצל קריספי ב 10 דקות הכנה.

לפני הכל: בחרו נכון את העוף לשניצל

לפני שנעבור למתכון עצמו, חשוב לתת את הדעת על בשר חזה העוף שאתם קונים והיותו מוצר בריא ואיכותי. בריאות זו של שניצל באה לידי ביטוי בערכי התזונה של נתח העוף, ובהיותו עשיר בחלבונים, ויטמינים מקבוצת בי, ברזל, מגנזיום, זרחן, אשלגן, אומגה שש ותשע ועוד. 

בנוסף חשוב לבחור בנתחים איכותיים של עופות שגודלו בתנאים כמה שיותר טבעיים ושלא נחשפו להורמונים ואנטיביוטיקה, ושזכו לתזונה מבוקרת ובריאה. נתונים אלו יבטיחו שאתם מספקים למשפחה שלכם אוכל שהוא לא רק טעים אלא גם בריא ומזין. ועכשיו, אחרי שהבנתם את חשיבות איכות נתח חזה העוף, ניתן לעבור למתכון עצמו.

 חומרים עבור המתכון 

בכדי להכין במהירות שניצלים עבור ארבע מנות יש קודם כל לקנות חמש מאות גרם חזה עוף טרי, איכותי ובריא שכבר מגיע פרוס לנחתים דקים. בשר זה ניתן לקנות מהקצב שאתם סומכים עליו ולוודא שאכן מדובר בנתחים מבשר עוף בריא. ואם רוצים ללכת על בטוח עדיף לקנות חזה עוף טרי בסופר שכבר ארוז ופרוס, שמקורו בחברה מוכרת המספקת מוצרי עוף בריאים שגדלו ללא אנטיביוטיקה או הורמונים. בכל מקרה, לצד פרוסות חזה העוף יש צורך בשתי ביצים, שמן לטיגון, כחצי כוס של פירורי לחם מוזהבים, וכן כפית של פפריקה מתוקה, חצי כפית של מלח, מעט כורכום ופלפל שחור.

 נעבור להכנה…

הכנת שניצלים כבעשר דקות מתחילה בתיבול נתחי חזה העוף בתבלינים: פלפל, כורכום, מלח ופפריקה. במקביל שימו על צלחת גדולה שטוחה את פירורי הלחם ולידה בקערה נפרדת טרפו את הביצים. כעת טבלו את פרוסות חזה העוף בקערת הביצים מכל צידיהן, ומיד העבירו אותן לצלחת פירורי הלחם והדקו את הפירורים היטב לנתח הטבול משני צידיו. את הנתחים המוכנים ערמו בזהירות על גבי צלחת שטוחה נוספת.

עכשיו יש לחמם מחבת על להבה בינונית עם שמן בגובה של כסנטימטר אחד. כאשר השמן מספיק חם הניחו בתוך המחבת את נתחי השניצל וחכו כעשר שניות טרם הוספת עוד נתח במחבת בכדי לשמור על חום נכון של השמן. את השניצלים טגנו משני צידיהם, כשתיים עד שלוש דקות מכל צד, עד לקבלת גוון זהוב. העבירו את השניצלים המוכנים לקערה עם נייר סופג והגישו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here