קרדיט - Canva

אם אתם רוצים לסגור מרפסת קיימת או לפתוח מרפסת שמש סגורה, דעו כי זו ממש לא בעיה. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות ואנחנו כאן כדי להציג לכם את התמונה המלאה, בשביל לעשות לכם סדר. רבים מאיתנו נמנעים לעשות שיפוצים בבית מתוך נקודת הנחה כי מדובר על תהליך מורכב. אבל אנחנו מאמינים כי ככל שאנחנו יודעים למה אנחנו נכנסים הכל יכול להיות הרבה יותר פשוט ממה שהוא נדמה ברגע הראשון. מרפסת שמש סגורה היא נושא המאמר שלנו היום.

מה אפשר לעשות עם מרפסת שמש סגורה

כאמור, אנחנו מדברים על שני מקרים שונים:

  1. כאשר רוצים לסגור מרפסת שמש קיימת: בין אם משום שאתם רוצים ליצור עוד חדר בבית לנערה המתבגרת או אם אתם מעוניינים להשכיר את הנכס ורוצים שתהיה אפשרות להלין בתוכו מספר שותפים. מרפסת שמש סגורה יכולה כמובן להיות סגורה חלקית, כך שבעונת החורף למשל, ניתן יהיה לסגור את החלונות ובקיץ תוכלו לפתוח אותם, בהתאם לצורך שלכם.
  2. אם אנחנו רוצים לפתוח מרפסת שנסגרה בעבר: יכול להיות כי אתם נמצאים בדיוק במגמה הפוכה. אם אתם רוצים לערוך שיפוץ בבית ולהוסיף מרפסת כדי לעצב אותה מחדש, אנחנו יכולים גם לפתוח מרפסת שמש סגורה. שוב, בהתאם לצרכים שלכם.

אם אנחנו מדברים רק על הקמה של חלונות חדשים או הסרה של קונסטרוקציה 'קלה' בלבד, הרי שלא נדרש להכין תוכנית עבור קבלת היתר בניה. אבל, במקרים מסוימים, אם אנחנו הולכים על תהליך מורכב יותר, הרי שנידרש לקבל את האישורים הדרושים. אל דאגה, אתם ממש לא צריכים להכיר את הנושא לעומק. התפקיד שלנו, בין היתר, זה לעזור לכם להשלים את ההליך הבירוקרטי בהצלחה.

אנחנו פה בשביל לסייע לכם

העבודה שלנו, בחברת 'אלדד יזמות', זה ללוות תהליכי בניה עם פתיחה או סגירה של מרפסת שמש סגורה, מההתחלה ועד הסוף. אנחנו מבצעים עבודות מהסוג הזה כבר שלושים שנה ואנחנו תמיד שמחים ללוות עוד לקוח מרוצה. לקבלת ייעוץ אישי ולבחינה של הצרכים שלכם, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here