קרדיט: freepik

אילת היא עיר תיירות נהדרת, בה אנשים מכל הגילאים יכולים ליהנות מחופשה חלומית, אבל איך בוחרים מבין עשרות מלונות באילת? העיר הדרומית מציעה שלל אטרקציות, חופים מרהיבים ופטור ממע"מ, והיא קטנה, מה שאומר שנוח מאוד להתנייד בה וקל להגיע לכל מקום שתרצו בתוכה ומסביבה.

אם זאת, בהתחשב בחום האדיר השורר שם בקיץ, ובטח אם אתם צריכים להתנייד בין האטרקציות והפעילויות השונות עם ילדים, בוודאי תעדיפו לא לטרטר את עצמכם ממקום למקום. לכן, חשוב להכיר את האזורים השונים בעיר ולבחור מלונות באילת כך שתיהנו מהחוויה הטובה ביותר. רוב המלונות ממוקמים כך שיש כמעט הכל מסביבם ולרוב, אפשר להגיע ממקום למקום גם ברגל, אבל כמובן שלא כולם רוצים להתארח באזורים ההמוניים והרועשים ביותר בעיר. המלונות ממוקמים, באופן כללי, בצורה הבאה:

החוף הצפוני

זהו האזור הפופולרי והאטרקטיבי ביותר באילת, ולכן לא תופתעו לגלות ששם מרוכזים למעלה ממחצית המלונות. מלבדם, החוף הצפוני מציע עוד הרבה מאוד: קניונים מרשימים בהם אפשר להעביר שעות בכיף ובמזגן; מסעדות נפלאות עם אוכל טעים מכל הסוגים; פאבים ומקומות בילוי לצעירים וגם למבוגרים; והמון אטרקציות שונות לכל הגילאים. בחוף הצפוני תוכלו למצוא את כל סוגי המלונות – לואו קוסט, "הכל כלול", בתי דירות ואחרים.

החוף הדרומי

אזור רגוע בהרבה לעומת החוף הצפוני, ובשל כך מתאים באופן כללי יותר למי שמגיע לאילת על מנת ליהנות מהטבע הנפלא שבה ובאזור. מהחוף הדרומי נוח מאוד לצאת לטייל או לצלול, וכן להגיע לביקור בם ריף הדולפינים ובמצפה התת ימי המפורסמים. גם החופים שם נקיים ונעימים יותר בדרך כלל, בזכות המיעוט היחסי של האנשים ושל השפעות התיירות באזור. גם פה קיימים כל סוגי המלונות, אבל נפוצים יותר מלונות היוקרה והבוטיק.

לב העיר

אם אתם מעוניינים בחופשה רגועה במחיר שפוי, זהו האזור בשבילכם למציאת מלונות באילת. לב העיר מרוחק יחסית מאזורי הבילויים וחיי הלילה, כך שהוא מושלם עבור אנשים שמחפשים שקט, והוא גם נמצא במרחק הליכה מחוף הים. בקיצור, אם תישנו שם תוכלו עדיין ליהנות בקלות ממרכזי התרבות, הקניות ומהאטרקציות של אילת, אבל זה ידרוש טיפונת יותר מאמץ ויעלה לכם פחות.

טיפים נוספים לבחירת מלונות באילת

מלבד המיקום, יש עוד כמה גורמים אשר משפיעים על המחיר ועל החופשה עצמה, אשר כדאי לקחת בחשבון לפני שמזמינים את החופשה הבאה שלכם בעיר הנופש.

  • עונתיות – טווח המחירים של המלונות רחב מאוד, אבל כמובן שהוא משתנה בהתאם לעונה. מן הסתם, בקיץ המחירים עולים, וכך בחופשות הפסח ובסוכות.
  • סוג המלון – אפשר ללון במלון "הכל כלול", בדירה, בסוויטה או במלון בוטיק. יש לבחור על פי המחיר וגם להתאים את סוג המלון לסוג החופשה ולאנשים.
  • אווירה – כפי שכבר הזכרנו, באזורים שונים בעיר האווירה משתנה מעט. מעבר לזה, אפשר לשלוט על התחושה במלון על ידי בחירה במלון עם קונספט ברור, למשל מלון לצוללנים, מלון למשפחות ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here