מדריך לבחירת מנתח פלסטי

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בכל הנוגע למודעות לניתוחים פלסטיים. יחד עם העלייה בהתעניינות עלה גם היצע המנתחים ואיתם התפתחו גם שיטות ניתוח חדשות. על מנת לנסות ולעמוד על ההבדלים בין מנתח למנתח מוצגים לפניכם מספר פרמטרים אשר יעזרו לכם לבחור.

  1. מגוון – כיום ניתן למצוא ניתוחים פלסטיים שונים ומשונים. מניתוחי מתיחת פנים ועד ניתוחי אף והגדלת חזה. כמו בכל מקצוע אחר, גם אצל רופאים מנתחים ניתן למצוא התמחויות ספציפיות לניתוחים מסויימים. כאשר אתם מגיעים לבדוק אודות רופא מנתח מסויים, נסו להבין באילו ניתוחים הוא מתמחה, שאלו אותו מהו הניתוח השכיח ביותר עבורו ועוד שאלות שונות אשר ייתנו לכם את האפשרות לעמוד על רמת המקצועיות שלו.
  2. ניסיון – גם כאן, כמו בכל נושא אחר, ניסיון הוא פרמטר מכריע. חשוב לדעת מהו הניסיון של הרופא, כמה ניתוחים הוא כבר ערך, האם נתקל מעולם בבעיה כמו שלכם (במידה וקיימת) וכמובן מהו הניסיון של אותו רופא מנתח בניתוח הספציפי אותו אתם מתעתדים לעבור. ניסיון של רופא בניתוח מסויים בא לידי ביטוי באופנים רבים אך החשוב ביותר מביניהם הוא שרופא אשר ראה ניתוחים ומקרים רבים ידע גם במקרה הצורך לפתור בעיות המתעוררות במהלך הניתוח.
  3. חוות דעת – לפני שאתם בוחרים רופא חשוב מאד לערוך סוג של סקר שוק מצומצם. חשוב שלא להפריז בבדיקת חוות הדעת מכיוון שלכל אחד יש את דעתו שלו אודות המנתח שלו. חשוב להתמקד במנתח אשר לדעתכם הכי מתאים לכם ולנסות ולקרוא חוות דעת אודותיו. כך תוכלו לקבל מספר נקודות מבט אודות עבודתו של אותו מנתח ובמידה והתוצאה בסופו של התהליך תהיה חיובית, כך תהיה גם ההתרשמות שלכם.
  4. עלות – למרות שמדובר בתהליך מסובך שברוב המקרים לא ניקח בחשבון את עלותו הכספית, לא תמיד המצב הכלכלי מאפשר לבחור בכל מנתח. לרוב מנתחים בעלי שם מוכר יותר ייגבו סכום כסף גבוה יותר לעומתם, מנתחים חדשים ייתנו למטופליהם מחירים נוחים יותר. כמובן שזהו רק שיקול אחד מתוך מערכת שיקולים וכאשר מדובר בניתוח כירורגי מסובך, הרי שהשיקול הזה לרוב גם נדחק הצידה.

בחירתו של מנתח פלסטי הוא תהליך אשר בסופו חשוב שתהיו שלמים מאד עם בחירתכם. החלטה על מנתח פלסטי כזה או אחר, טוב אם תעשה לאורך זמן ועל ידי שיקולים נכונים והתייעצות עם חברים ועם מכרים. כאן בניגוד לקניית מוצר כזה או אחר, תוצאת ההחלטה תלווה אתכם לתקופה ארוכה אם לא לכל החיים. קחו בחשבון את הפרמטרים הרשומים מעלה כמו גם דברים נוספים וקבלו את ההחלטה בצורה שקטה, רגועה ובלב שלם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here