מדריך איך לבחור ספה מבד

אם עד לפני מספר שנים בחירת מערכת הישיבה הביתית שלכם הייתה קלה במיוחד בעקבות מספר מצומצם של אפשרויות, הרי לנו שכיום בחירה זו הפכה מורכבת הרבה יותר בשל כמות סוגי הבד השונים. לא מעט אנשים המעוניינים לבחור נכון את הספה המושלמת, עומדים נבוכים אל מול שלל סוגי בדים ללא כל ידיעה או הבנה בסיסית בתחום. לכן, במטרה להצליח לבחור נכון חשוב שתרכשו ידיעה בסיסית טרם מעמד הבחירה.

רכשו ידע רלוונטי ובסיסי טרם בחירת מערכות הישיבה

על מנת להצליח להעניק לכם כמה שיותר מידע רלוונטי אודות חלק מסוגי הבדים המוצעים לנו במערכות הישיבה, נערוך מעין השוואה בין הסוגים השכיחים ביותר. רגע לפני ההשוואה בין כלל ספה מבד, חשוב להבין מדוע ספה מבד פעמים רבות עדיפה על פני האפשרות המקבילה, ספה מעור.

מדוע דווקא ספות בד?

לא מעט אנשים אשר בחרו לרכוש ספות עור מדווחים על הידבקות לספה, קרירות שהעור סופג בימי החורף ואף בלאי מהיר של העור כאשר הוא בא במגע עם נוזלים. במטרה להתגבר על כלל התלונות הללו, בחירה באפשרות של ספה מבד תאפשר לכם ליהנות ממערכת ישיבה חמימה, נעימה ונוחה. בעזרת שלל סוגי הבד השכיחים כיום, ניתן לייצר מערכות ישיבה ללא פשרות וברמה הגבוהה ביותר. ספות דוריאן המיוצרות באנגליה יבטיחו את התמורה הטובה ביותר למחיר.

ספות העשויות מבד מיקרופייבר

אחד מסוגי הבד השכיחים ביותר הוא בד מיקרופייבר בעזרתו מייצרים מיליוני ספות בכל רחבי העולם. בד זה מגיע בשלל צבעים לבחירה כך שבלות תצליחו להתאים את מערכת הישיבה החדשה שלכם למראה הכללי של הדירה. נוסף על כך חשוב להדגיש כי בד זה קל לתחזוק ודוחה כתמים. תצליחו לנקות אותו בקלות רבה וכך תמנעו מספות הבד המוכתמות שהיו בעבר.

יתרון משמעותי – בד מיקרופייבר חזק במיוחד כך שהספה שלכם תוכל להחזיק שנים ארוכות עם בלאי מינימלי.

חסרון – בד סינטטי שתצטרכו לאוורר אחת לתקופה.

ספות העשויות מבד פשתן

בד הפשתן משמש כיום למגוון צרכים בשל היותו מוצלח במיוחד. לא מעט בגדים ושמיכות מיוצרות בשילוב בד זה ורוב רובם של המשתמשים מדווחים עם בד איכותי ומפנק. גם במקרה זה תוכלו לבחור שלל צבעים להתאמה מלאה עם אופי הדירה, אך בשונה מבד המיקרופייבר, בעזרת בד הפשתן תוכלו לבחור במגוון צבעים ארוגים ומשולבים זה בזה.

יתרון – בד רחיץ שניתן לכבס ללא התכווצות כלל.

חסרון – בשונה מבד המיקרופייבר, בד פשתן עלול לתפוס כתמים שתאלצו לנקות באופן מקצועי.

ספות העשויות מבד קשמיר

בד הקשמיר מפנק ונחשב לאחד מהבדים היוקרתיים והנעימים ביותר למגע. קשמיר הוא למעשה צמר דקיק ביותר, מה שמאפשר לכם ליהנות מרמת נוחות ללא פשרות. בעקבות המגע המלטף מבד זה מיוצרים כיום סוגים רבים של בגדי אופנה יוקרתיים וכמובן, המון מערכות ישיבה בכל רחבי העולם.

יתרון – נעים למגע, מראה יוקרתי ללא התפשרות על נוחות הישיבה.

חסרון – תאלצו לשמור על ניקיונן בשל היותן תופסות כתמים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here