למה בכלל צריך בדיקת פוליגרף?

אנחנו מכירים אותה היטב מסדרות הטלוויזיה ומסרטי הקולנוע, ובשנים האחרונות היא זוכה לפרסום גם בזכות השימוש בה בחקירות המפורסמות ביותר בישראל. זוהי בדיקת הפוליגרף, כמובן. יש לא מעט סיבות טובות לפופולריות שלה, ומעל לכל היא נחשבת לבדיקה מהימנה שיכולה לסייע לנו במצבים רבים. בין אם אתם מגייסים עובדים או מחפשים דרך להוכיח את צדקתכם, הבדיקה הזו יכולה להיות אידאלית עבורכם. לשם ביצוע הבדיקה, אתם מוזמנים לפנות אל ש. כספי.

בדיקת פוליגרף לפני שמגייסים עובדים

יש ארגונים שמסתפקים בראיון אישי או בשיחת טלפון למעסיקים קודמים, ויש ארגונים שזקוקים לשכבת הגנה משמעותית לפני שהם מעניקים גישה למידע רגיש ביותר. בדיקת פוליגרף מספקת פתרון מצוין במצב הזה, והיא מאפשרת לנו לשאול את כל השאלות החשובות כדי להבטיח גיוס עובדים מקצועיים, אמינים ואיכותיים. ש. כספי משמש גם בתור חוקר פרטי במרכז ובצפון הארץ, וגם בתור מכון פוליגרף. בזכות מענה מקיף ומקצועי זה, תוכלו לתכנן את השאלות הנכונות, לנסח אותן במדויק ולקבל ממצאים ברורים שיעזרו לכם לקבל החלטות חכמות וטובות.

הבדיקה שתוכיח (או תפריך) את הגרסה שלכם

אנשים רבים מבקשים לבצע את הבדיקה כשהם נחשדים בעבירה פלילית ומעוניינים להוכיח את גרסתם באמצעות פוליגרף, למשל. חוקר פרטי בדרום, המנהל גם מכון פוליגרף, יוכל לעזור לכם בביצוע בדיקה מהימנה ומדויקת, זו שתסייע לנו לקבוע האם האדם שמולנו דובר אמת. זאת באמצעות המכשיר הייחודי שמזהה את התגובות הלא-רצוניות, את השינויים בלחץ הדם וכן את האופן שבו העור שלו מוליך חשמל. כל התגובות הבלתי נשלטות הללו יעזרו לנו לקבל תמונה מלאה ומדויקת הרבה יותר.

הזמן הדרוש לביצוע הבדיקה

בדיקת הפוליגרף יכולה להימשך עד שעה וחצי, ומשך הזמן תלוי במטרת הבדיקה ובמורכבות שלה. במילים אחרות, קיימים הבדלים מהותיים בין בדיקה שנועדה לסייע למעסיקים בתהליך הגיוס – לבין בדיקה שבודקת את מהימנות הגרסה שמוסר הנבדק. בהתאם יידרשו כ-24 שעות לפענוח הנתונים. מי יכול לפענח תוצאות אלו? ש. כספי, העוסק גם בתור חוקר פרטי מנוסה ומוסמך וגם מנהל מכון פוליגרף.

השוואת מחירים לביצוע הבדיקה

לביצוע בדיקת פוליגרף מחיר התלוי בגורמים שונים, לרבות מטרת הבדיקה, הזמן הדרוש, וכן הניסיון המקצועי של החוקר האחראי על התהליך. ככל שיש חשיבות גבוהה יותר לאבחון ולפענוח הנתונים, כך נדרש ניסיון משמעותי יותר. עם תכנון מדויק, מכשור מתקדם וניסיון רב בשטח, חברת ש. כספי מאפשרת לכם לקבל את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם – בין אם אתם חוקרים פעילות חשודה בארגון ובין אם אתם מבקשים לנקות את שמכם. אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-6204394.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here