קרדיט: pixabay

לרכוש דירה זה לא כל כך פשוט. אם עבדתם קשה כדי להגיע לרגע הזה הרי שאתם לא יכולים לוותר על שלב כמו בדק בית לפני מסירה. אנחנו מדברים על תהליך פשוט יחסית, אבל כזה שיכול לחסוך לכם לא מעט כאב ראש בהמשך. במאמר הבא נדבר על התהליך, על הפרטים אותם כדאי לקחת בחשבון וכן הלאה. בואו נתחיל.

למה אסור לוותר על בדק בית לפני מסירה

כאמור, רכישה של דירה לא נעשית ברגע אחד. לא מדובר על חולצה בחנות בגדים. אלא, אנחנו מדברים על תהליך איטי, במסגרתו אתם בוחנים את האפשרויות שלכם, רואים דירות שונות ובוחרים בסוף לרכוש בית מסוים. אלא שבעת רכישת הבית לא תמיד הנתונים גלויים לעיניכם. לצורך העניין, לא תמיד עם כניסתכם למתחם תוכלו לראות כי יש בעיה בצנרת או שהאיטום בגג לא מושלם. אם אתם לא רוצים לקנות 'חתול בשק' אתם פשוט חייבים לבצע בדק בית לפני מסירה. כך תוכלו להבטיח כי אתם מבצעים את הרכישה הטובה ביותר עבורכם. כמובן, אם יתברר כי קיימות תקלות תוכלו לשוב לשולחן המשא ומתן ואולי לקבל הצעת מחיר טובה יותר ומשתלמת בדיעבד. בדק בית לפני מסירה אם כן מבטיח כי תהיה לכם תמונה רחבה והבחירות שלכם מטבע הדברים יהיו הבחירות המדויקות עבורכם.

מה בוחנים בתהליך הבדיקה

אנחנו היינו מציעים לכם להתעקש על בדק בית לפני מסירה. אגב, אם המוכר לא רוצה לאפשר לכם לבצע את הבדיקה הזו, כדאי לכם לשקול מחדש את העסקה הזו. הרי אם הוא יודע מה הוא מוכר, למה הוא צריך להתנגד לבדיקה מהסוג הזה?

במהלך הבדיקה אנחנו נבחן את התשתיות, נרצה לראות כי הצנרת עובדת כמו שצריך, שאין בעיות בחשמל או בקונסטרוקציה עצמה. כמובן, ננסה לאתר לא רק תקלות המשפיעות על הדיירים כעת, אלא גם שורה של תקלות עתידיות אשר עלולות לצוץ בלי התרעה מראש.

אנחנו לא נשאיר אתכם לבד

חברת 'בוני עמים' פועלת בשוק לא מעט שנים. אנחנו יודעים לתת ללקוחות שלנו ביטחון, ידע מקצועי ובעיקר ליווי אישי שיאפשר להם להילחם למען האינטרסים שלהם. למידע נוסף, אנחנו ממתינים לכם עוד היום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here