איך לתכנן חופשה מוזלת לחו
מקור: pixabay

טיול לחו"ל הוא בדרך כלל הוצאה משמעותית, דבר שגורם לרבים מאיתנו לתכנן את העניין ברמה הכלכלית ולהפנות לכך תקציבים מיוחדים. יחד עם זאת, איכשהו אנחנו תמיד שומעים על הבחור ההוא מהעבודה, או הבת של השכנה, שהצליחו למצוא דיל משתלם וזול ולטוס לחופשה מעולה במחיר מגוכח.

אז הכנו לכם רשימת טיפים שיסיעו גם לכם למצוא דילים זולים לחו"ל, ולצאת לחופשה במחיר נוח.

תכנון מראש או גמישות

הטיפ הראשון שנחלוק פה הוא כפול, והוא מדבר על זמן התכנון מראש של החופשה. בעוד רובנו נוטים לתכנן חופשה בערך שלושה שבועות עד חודש מראש, נראה שעדיף להקצין לאחד הקצוות – או לתכנן זמן רב יותר מראש (בערך שלושה חודשים, או יותר), או לא לתכנן כלל ולהיות גמישים לחלוטין לגבי יעד הטיסה ואורך השהות. ענף התיירות, כמו כל ענף אחר, מושפע מהפרשי ביקוש, לכן היות ורוב הלקוחות בענף מתכננים את החופשה הבאה שלהם בטווח השלושה עד ארבעה שבועות, זהו טווח הזמן שבו המחירים יאמירו הכי גבוה.
תכננו את החופשה שלכם זמן רב יותר, לפני שהביקוש מתחיל לטפס, על מנת לקבל את מחירי תחילת העונה. או מצד שני צאו לשדה התעופה עם מזוודה ארוזה ונסו למצוא שם דיל "מהרגע להרגע" שעשוי להיות במחירי רצפה בשל הרצון של חברות התעופה והמלונאות למלא את תכולת המלון/המטוס.

צאו לטייל שלא בעונה

אם במקרה, מכל סיבה שהיא, לא חשוב לכם לטייל דווקא בתקופות העמוסות – הטיפ הבא הוא במיוחד בשבילכם. לכל יעד אליו תבחרו לטוס ישנה התקופה העמוסה שלו ("העונה"), אם לא חשוב לכם, נניח, לבלות את חג המולד בארה"ב, או להשתתף בפסטיבל המסיכות בוונציה, תוכלו לבחור יעד אשר אינו נמצא בתקופת עומס. היות וכמו שהזכרנו קודם – שוק התיירות מושפע מהפרשי ביקוש, המחירים בתקופות שאינן תקופות עומס נמוכים משמעותית, ותוכלו למצוא חופשה נפלאה במחיר נוח.

הרכיבו לכם את הדיל שלכם

מהפכת האינטרנט הגיעה גם לענף החופשות, המלונאות והטיסות. עם אתרים כמו Booking.com, או Hotels.com לשם הזמנת לינה (במלונות, דירות, או Air B&B) ואתרים כמו Skyscanner.net להזמנת טיסות – תוכלו למצוא לכם את היעד המושלם, במחיר מדהים, לתאריכים המדויקים שאתם מעוניינים בהם. לאחר בחירת היעד, והמלון הרלוונטי, תוכלו למצוא טיסה כאשר מנוע החיפוש כולל טיסות ישירות, טיסות קונקשן וטיסות לואו-קוסט. כדאי לשים לב, עם זאת, כאשר מזמינים טיסה לוודא שהיא כוללת מטען.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here