קרדיט - Freepik

שיקום מבנים מסוכנים הוא נושא סבוך יחסית בבנייה, ובעיקר- דורש אחריות יתרה והרבה מאד ניסיון בתחום. אם גם אתם נתקלתם בצו שיקום מטעם מהנדסי העירייה שלכם, ולא יודעים למי ולאן לפנות ומה עומד לפניכם בתהליך הזה, קבוצת אלימלך בינוי כאן לענות לכם על כל השאלות הראשונות שעולות לכם בשלב הזה.

למה שלחו לי צו שיקום

מסתבר שהמבנה שלכם כבר ישן יחסית לנוף, אבל לא זאת הסיבה, כי אין שום זכות לחייב אתכם לגור בבניין משופץ ועדכני ומאיר עיניים. מה כן? לכל עירייה יש צוות מהנדסים, שאחראי על בטיחותם של המבנים בעיר. במקרה שהוא בדק את הבניין שלכם, והתברר שיש בו ליקויים שונים, שנובעים מיושן או סתם ככה מבנייה לא איכותית מספיק, והליקויים הללו מסכנים את בטיחות הדיירים, או את בטיחותם של העוברים ושבים לידו, אתם תידרשו על ידי העירייה באמצעות צו כזה, לטפל בליקויים הללו, מה שנקרא- שיקום מבנים מסוכנים.

מי מבצע שיקום מבנים מסוכנים

שיקום מבנים מסוכנים מבצעת רק חברת בינוי מקצועית שעוסקת בתחום הזה באופן ישיר, ומוטב חברה בעלת שם וניסיון. מהנדסי העירייה עומדים לעבור על התוכניות הללו, ובלי אישור שלהם כי הבניין אכן הופך לבלתי מסוכן, אתם לא תוכלו להיפטר מן הצו הזה. לכן, חברה שאינה מנוסה מספיק בתחום שיקום מבנים מסוכנים ואינה מכירה לעומק את הצרכים ואופי העבודה בתהליך כזה, עלולה לגבות מכם כסף, זמן יקר והרבה אנרגיות, כדי לגלות לבסוף שהמהנדסים עדיין טוענים כי הבניין אינו בטיחותי דיו.

כמה זה עולה

שיקום מבנים מסוכנים עשוי לעלות לא מעט כסף, אבל התוצאה תהיה משתלמת גם לכם, לא רק בגלל הבטיחות, אלא גם כיוון שאם תרצו תוכלו להרוויח על הדרך בניין חדש. משתלם להשקיע בתהליך שיקום מבנים מסוכנים כדי להגיע לתוצאה מושלמת, מצד שני, אם התקציב שלכם מוגבל תוכלו תמיד לסר לנו על כך, אנחנו מומחים בהתאמת העבודה לכיסו של הלקוח וביצירת תמהיל בנייה שיהיה לכם טוב אתו. זקוקים לשיקום מבנים? השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם, אתם לא לבד!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here